וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאי פרץ ירד מהרכב ונדרס למוות: "הנשמה חייכה דרך העיניים שלו"

8.6.2019 / 13:12

קרוביו של מאי פרץ, בן ה-17 מאשלים שבנגב, קיבלו את הבשורה על מותו של הנער שנדרס על ידי דודתו. "מאיצ'וק היה בחור מבריק עם נשמה ענקית", סיפרה חברת משפחה. אביו: "יום עצוב, לא נתפס"

התאונה באשלים - עדכונים אחרונים

  • ההרוג בתאונה: מאי פרץ, בן 17 מאשלים
  • פרץ נדרס כשירד ממכונית
  • נהגת הרכב, דודתו, נעצרה לחקירה
  • אביו של פרץ: "יום כואב, בלתי נתפס"
מאי פרץ שנהרג בתאונת הדרכים באשלים - 8 ביוני 2019. באדיבות המשפחה
מאי פרץ, שנהרג בתאונת הדרכים/באדיבות המשפחה

"מאיצ'וק היה בחור מבריק עם נשמה ענקית, שחייכה דרך העיניים שלו", כך סיפרה היום (שבת) אליה פוירשטין, חברת משפחתו של מאי פרץ, שנהרג מפגיעת מכונית בה נהגה דודתו ביישוב אשלים שבנגב. "כשהיה פוגש אנשים שאהב, ראו את זה", סיפרה פוירשטיין. "תמיד מחייך. כשחיבק אותך, זה הטעין באנרגיה לכל היום. מלא שמחה, בחור עם אינטליגנציה רגשית גבוהה. אח גדול מדהים ובן שהוא גאווה לכל הורה".

פרץ בן ה-17 מת הבוקר בבית החולים סורוקה, לאחר שנפצע בתאונה ביישוב שברמת נגב. מחקירה ראשונית עולה כי נהגת הרכב הפוגע היא דודתו של פרץ, שהסיעה אותו לפני שירד מהרכב.

על פי החשד, התאונה התרחשה דקות אחדות לאחר שפרץ, המתגורר ביישוב, ירד מהרכב, ומסיבה שטרם התבררה - פגעה בו דודתו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פתחו בפעולות בזירה על מנת לייצב את מצבו ופינו אותו לבית החולים סורוקה. הרופאים במרכז הרפואי נלחמו על חייו של הנער, אולם מצבו הידרדר והם נאלצו לקבוע את מותו.

עוד בוואלה! NEWS:
ירד מהרכב ונדרס: נער מת מפגיעת מכונית בה נהגה דודתו באשלים בנגב
אלפים הפגינו בת"א במחאה על ביטול פסטיבל הטראנס בצפון; 15 נעצרו
ארה"ב באולטימטום לטורקיה: חזרי בך מעסקת הטילים עם רוסיה

זירתה תאונה באשלים - 8 יוני 2019. אתר רשמי
זירת התאונה באשלים/אתר רשמי

"כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב על הכביש בסמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום במד"א איתן שלמה. "תוך כדי טיפול רפואי העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קריטי".

אביו של פרץ, בן, כתב על מותו בפייסבוק: "יום עצוב, לא נתפס. ילד שלי יקר, תנוח על משכבך בשלום. אנחנו אוהבים אותך ונאהב לעד. בני היקר מאי הלך לעולמו בטרם עת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully