וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירד מהרכב ונדרס: נער מת מפגיעת מכונית בה נהגה דודתו באשלים בנגב

8.6.2019 / 9:46

הנער, מאי פרץ, נסע עם דודתו ביישוב. זמן קצר לאחר שירד מהרכב, הוא נפגע ופונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה, שם נלחמו הרופאים על חייו, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. הנהגת עוכבה לחקירה. אביו של הנער: "יום עצוב, בלתי נתפס"

מאי פרץ שנהרג בתאונת הדרכים באשלים - 8 ביוני 2019. באדיבות המשפחה
ירד מהרכב ונדרס. מאי פרץ/באדיבות המשפחה

נער בן 17 מת הבוקר (שבת) בבית החולים סורוקה, זאת לאחר שנפצע בתאונת דרכים ביישוב אשלים שברמת נגב. מחקירה ראשונית עולה כי נהגת הרכב הפוגע היא דודתו של הנער, שהסיעה אותו לפני שירד מהרכב.

על פי החשד, התאונה התרחשה דקות אחדות לאחר שהנער, מאי פרץ המתגורר ביישוב, ירד מהרכב, ומסיבה שטרם התבררה - פגעה בו דודתו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פתחו בפעולות בזירה על מנת לייצב את מצבו ופינו אותו לבית החולים סורוקה. הרופאים במרכז הרפואי נלחמו על חיים של הנער, אולם מצבו הידרדר והם נאלצו לקבוע את מותו.

"כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב על הכביש בסמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום במד"א איתן שלמה. "תוך כדי טיפול רפואי העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קריטי".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: חתמנו על הסכם לצמצום ההגירה עם מקסיקו, המכסים בוטלו
אלפים הפגינו בת"א במחאה על ביטול פסטיבל הטראנס בצפון; 15 נעצרו
ארה"ב באולטימטום לטורקיה: חזרי בך מעסקת הטילים עם רוסיה

תאונת דרכים בלוד, ילד בן 5 נפצע אנוש, 6 יוני 2019. מד"א
זירת התאונה בלוד, לפני יומיים/מד"א

אביו של הההרוג, בן פרץ, כתב בפייסבוק: "יום עצוב, לא נתפס. ילד שלי יקר, תנוח על משכבך בשלום. אנחנו אוהבים אותך ונאהב לעד. בני היקר מאי הלך לעולמו בטרם עת".

לפני יומיים נהרג ילד בן שבע נהרג לאחר שנפגע מרכב ברחוב אלי כהן בלוד. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו סיוע רפואי ופינה אותו באורח אנוש לבית החולים אסף הרופא תוך ביצוע פעולות החייאה. הרופאים בבית החולים נאבקו על חייו, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה מסרה כי נהג הרכב הפוגע נכח במקום, ונפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי הילד בן השבע שיחק עם חבר על המדרכה, כשבשלב מסוים הוא התפרץ בריצה אל הכביש, בין שני כלי רכב חונים, ורכב פרטי פגע בו בעוצמה.

כמה שעות מוקדם יותר נהרגו שיראל אסתר בן-סימון בת השמונה ומילה שרה בת הארבע, בתאונה הקשה בכביש הערבה, בין פארן ועין יהב. האחיות, בנות למשפחה של עולים מצרפת, היו ברכב יחד עם זוג הוריהן, בשנות ה-30 לייהם ואחיהן הקטן בן השנה, שנפגעו אף הם בתאונה. רכבם של בני המשפחה, שנסעו לכיוון דרום, התנגש חזיתית ברכב נוסף בו נסעו בני זוג, שנפגעו אף הם. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully