וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות בפריז ודיווח על חשיפת אמצעים סודיים בעזה | חדשות השבת

בלבנון דווח כי חמאס חשף ציווד מיוחד של צה''ל, והנייה גינה כל ניסיון ליישב את היחסים עם ישראל. החשודים בירי על כלא איילון נעצרו בנתב''ג, ובית הנבחרים יחקור את תגובת טראמפ לרצח העיתונאי הסעודי. חדשות סוף השבוע

צילום: דו"צ

דיווח: חמאס חשף את אמצעי הריגול של הכוח הישראלי המיוחד

מנגנוני הביטחון של חמאס חשפו את אמצעי הריגול שאותם אמור היה הכוח המיוחד של צה"ל להרכיב על רשת התקשורת של הארגון - כך דווח היום (שבת) בעיתון הלבנוני "אל-אחאבאר". זאת, לאחר שארגון הטרור כי חשף את הכוח המיוחד שפעל בחאן יונס לפני כשבועיים בפעילות מבצעית בה נהרג סא"ל מ' ונפצע קצין נוסף.

הירי לעבר מתקני שב"ס: המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בנתב"ג

המשטרה עצרה היום (שבת) בנתב"ג שני חשודים, צעירים בני 24 ו-27 מג'לג'וליה, בחשד למעורבות בירי לעבר מתקני שב"ס. השניים נעצרו עם שובם מרומניה והמשטרה הודיעה כי "החקירה נמשכת". זאת, בנוסף למעצרם של שני חשודים נוספים, בהם צעיר בן 22, אף הוא מג'לג'וליה, ושל חשוד נוסף שמעצרו הוארך.

עימותים בשאנז אליזה: מאות מפגינים בצרפת נגד הנשיא מקרון

אלפי בני אדם מפגינים היום (שבת) בבירת צרפת נגד עליית מחירי הדלק ומדיניותו הכלכלית של הנשיא עמנואל מקרון, במסגרת מחאת "האפודים הצהובים". המפגינים התכנסו בשאנז אליזה, ועימותים פרצו ביניהם לבין המשטרה שניסתה למנוע מהם להגיע לארמון הנשיאותי, תוך שהיא משתמשת בגז מדמיע ובזרנוקי מים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

יעלון נגד ליברמן: "התפטר כי גילה שלסיסמאות לא היה כיסוי"

שר הביטחון לשעבר משה יעלון השתתף היום (שבת) באירוע "שבתרבות" במועצה האזורית אשכול ותקף את אביגדור ליברמן, מי שלפני כשנתיים החליף אותו בתפקידו ובשבוע שעבר התפטר מהממשלה. לדבריו, "ליברמן התפטר כי גילה שלסיסמאות שהפריח לחסל את חמאס לא היה כיסוי, לכן הוא עכשיו מסתתר מאחורי הרמטכ"ל באופן ציני כדי לפנות לאלקטורט שלו".

הנייה נגד נרמול היחסים: "המשטר הציוני הוא האויב מספר 1"

ראש הלשכה המדינית של חמאס אמסאעיל הנייה גינה היום (שבת) כל ניסיון לנרמול היחסים עם ישראל בטענה ש"המשטר הציוני הוא האויב מספר 1 שלנו". בנאום שנשא בשידר וידיאו מרצועת עזה בפני ועידת האחדות האסלאמית השנתית, שמתקיימת באיראן, אמר הנייה "טראמפ לא יצליח לתת לאויב שעל מפלסטין".

שר החוץ הפלסטיני: "על העולם לפתור את הבעיה שיצר - מדינת ישראל"

שר החוץ הפלסטיני, ריאד אל-מאלכי, אמר אתמול (שישי) כי על העולם להתערב על מנת להמשיך לסייע בקידום פתרון שתי המדינות, כדי למנוע את הקמתה של מדינת אפרטהייד. "הפלסטינים עדיין ממתינים שהקהילה הבינלאומית תפתור את הבעיה שהיא יצרה - הקמת מדינת ישראל", אמר אל-מליכי בוועידה ברומא.

רצח העיתונאי הסעודי: בית הנבחרים יחקור את תגובת טראמפ

חברי קונגרס דמוקרטים בוועידת המודיעין של בית הנבחרים בארצות הברית יחקרו את תגובתו של הנשיא דונלד טראמפ לרצח העיתונאי הסעודי ג'מאל חאשוקג'י - כך מסר אתמול (שישי) ראש הוועידה הנכנס אדם שיף. זאת, כחלק מחקירה מעמיקה בנושא יחסי ארצות הברית וערב הסעודית.

הראשונה באסיה? משאל עם בטייוואן על אישור נישואים חד-מיניים

בטיוואן מתקיים היום (שבת) משאל עם שעשוי להפוך אותה למדינה הראשונה באסיה שמאפשרת נישואים חד-מיניים. לפני יותר מ-18 חודשים בית המשפט העליון פסק בעד נישואים לבני ובנות אותו המין, ונתן לפרלמנט שנתיים כדי לתקן את החוק הקיים או לחוקק חוקים חדשים.

תאונה קטלנית בצפון: רוכב נהרג לאחר שהחליק מאופנוע

רוכב אופנוע בן 20 נהרג אתמול (שבת) לאחר שהחליק יחד עם רוכב נוסף בכביש 71 בין עפולה לבית שאן סמוך למחלף בית השיטה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים, ביצע בו בדיקות רפואיות ובסופן קבע את מותו. הרוכב הנוסף, צעיר בן 26 נפצע בינוני ופונה לבית חולים העמק שבעפולה עם חבלה בגב.

בניגוד לעמדת טראמפ: דוח של הממשל מזהיר מהשלכות שינויי האקלים

ההתחממות הגלובלית ושינויי האקלים יגרמו נזקים לארצות הברית בשווי מאות מיליארדי דולרים עד לסוף המאה - כך על פי דוח של הממשל האמריקני שפורסם הערב (שישי). על פי אותו הדוח, הנזקים יפגעו בכל תחומי החיים, החל בבריאות הציבור, דרך התשתיות האמריקניות ועד ליכולת הייצור החקלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully