וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון נגד ליברמן: "התפטר כי גילה שלסיסמאות לא היה כיסוי"

24.11.2018 / 14:09

באירוע "שבתרבות" במועצה האזורית אשכול טען יעלון כי ליברמן, שהתפטר לאחרונה מתפקידו כשר הביטחון, "מסתתר מאחורי הרמטכ"ל באופן ציני כדי לפנות לאלקטורט שלו". עוד הוסיף כי "מה שקורה בפוליטיקה הישראלית היא איום קיומי על ישראל"

צלמים זמניים מורשים

שר הביטחון לשעבר משה יעלון השתתף היום (שבת) באירוע "שבתרבות" במועצה האזורית אשכול ותקף את אביגדור ליברמן, מי שלפני כשנתיים החליף אותו בתפקידו ובשבוע שעבר התפטר מהממשלה. לדבריו, "ליברמן התפטר כי גילה שלסיסמאות שהפריח לחסל את חמאס לא היה כיסוי, לכן הוא עכשיו מסתתר מאחורי הרמטכ"ל באופן ציני כדי לפנות לאלקטורט שלו".

"שר הביטחון התפטר כי הצבא חשב אחרת? אתה אחראי", אמר יעלון. "אני כשר ביטחון הייתי מוביל פעולה או מדיניות בעזה בקבינט ולפני כן היה דיון אצלי. הרמטכ"ל הסביר אבל אני הבאתי את הדברים".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: חמאס חשף את אמצעי הריגול של הכוח הישראלי המיוחד
דרום אפריקה: תלמיד כיתה א' נרצח בשירותי בית הספר
הירי לעבר מתקני שב"ס: המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בנתב"ג

משה יעלון באירוע "שבתרבות" במועצה האזורית אשכול 24 בנובמבר 2018. דוברות מועצה אזורית אשכול, מערכת וואלה! NEWS
"איחוד החברה הישראלית הוא האתגר". יעלון, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מועצה אזורית אשכול
שר הביטחון אביגדור ליברמן מודיע על התפטרותו, 14 בנובמבר 2018. רויטרס, רויטרס
"מסתתר מאחורי הרמטכ"ל באופן ציני". ליברמן, בשבוע שעבר/רויטרס, רויטרס

יעלון הוסיף כי "מה שקורה היום בפוליטיקה הישראלית היא איום קיומי על ישראל. איחוד החברה הישראלית הוא האתגר של ישראל היום". על המצב הביטחוני הרגיש אמר שר הביטחון לשעבר: "האיום של אבו מאזן להפסיק את התיאום הביטחוני הוא איום סרק. ישראל מבצעת את רוב הפעילות נגד אויב השלטון הפלסטיני בהם חמאס, הג'יהאד האסלאמי ואחרים".

ליברמן הודיע בשבוע שעבר על התפטרותו מתפקידו, זאת על רקע חילוקי הדעות העמוקים בינו לראש הממשלה נתניהו בעקבות המדיניות ברצועת עזה. ליברמן מתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה ואף קרא לשותפות הקואליציוניות להסכים במהירות האפשרית על תאריך לבחירות.

"מה שקרה בנושא תהליך ההסדרה עם חמאס הוא כניעה לטרור", הצהיר ליברמן. "אין לזה הגדרה אחרת או משמעות אחרת. אנחנו כמדינה קונים שקט לטווח קצר במחיר של פגיעה בביטחון לטווח ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully