וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי לעבר מתקני שב"ס: המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בנתב"ג

24.11.2018 / 10:40

החשודים, צעירים מג'לג'וליה שנעצרו בנמל התעופה עם שובם מחו"ל, מצטרפים למעורבים נוספים שנעצרו בחשד לירי לעבר בתי הכלא רימונים ואיילון בימים האחרונים. על פי החשד, מאחורי האירועים עומדים אנשי ארגון הפשיעה של עודה קוטייר

צילום: אבי כהן

המשטרה עצרה היום (שבת) בנתב"ג שני חשודים, צעירים בני 24 ו-27 מג'לג'וליה, בחשד למעורבות בירי לעבר מתקני שב"ס. השניים נעצרו עם שובם מרומניה והמשטרה הודיעה כי "החקירה נמשכת". זאת, בנוסף למעצרם של שני חשודים נוספים, בהם צעיר בן 22, אף הוא מג'לג'וליה, ושל חשוד נוסף שמעצרו הוארך.

אחד החשודים מוכר כבכיר בארגון הפשיעה של עודה קוטייר, ואילו החשוד הנוסף הוגדר כזוטר בארגונו. אנשיו של קוטייר, כך מעריכים במשטרה, עומדים מאחורי הירי שבוצע אתמול לעבר כלא איילון ברמלה ויום קודם לכן לעבר כלא רימונים שבאזור השרון. על פי ההערכה, הרקע הוא סירובו של קוטייר להישמע לכללי הכלא.

עוד בוואלה! NEWS:
רצח וסחיטה באלימות: הארגון האכזרי שמהלך אימים על שב"ס
"החשש: המטרה הבאה - פגיעה במפקד כלא": ארגון הפשע "פספס במילימטר"

מגדל השמירה שספג יריות בכלא איילון - 23/11/18. אבי כהן, אבי כהן
מגדל השמירה שנפגע מירי בכלא איילון/אבי כהן, אבי כהן

גורם בכיר במשטרה אמר אתמול כי "מדובר בעבריין שמשטרת ישראל זיהתה כבר מזמן את מעורבותו באירועי אלימות קשים ברחבי הארץ. חוקרי ימ"ר תל אביב הצליחו לקשור אותו לכמה עבירות, בהן מעשי רצח, סחיטה ופעילות בשוק האפור. מאחוריו עומד מספר רב של חיילים שהחליטו לצאת ולפעול בימים האחרונים, אחרי שקוטייר לא הרגיש בנוח בכלא".

לדברי אותו גורם, קוטייר עצמו תקף לאחרונה שוטר, בשל ההחלטה שלא לאפשר לו לצאת להלוויית אחיו, מה שגרר פתיחת תיק בגין תקיפת עובד ציבור. "בעקבות ההנחיות של שב"ס הוא החליט שהעניין לא מוצא חן בעיניו, וההערכה היא שחייליו ביצעו את הירי".

בעקבות הירי על מתקני הכליאה, בשב"ס העבירו 15 אסירים ועצורים, חברי ארגון הפשע של עודה קוטייר ושל ארגוני פשיעה הקשורים לארגון, ולפזר אותם במתקני כליאה בדרום בארץ ובצפון. זאת, כאשר קוטייר המוגדר כראש הארגון הושם בהפרדה בכלא איילון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הארכת מעצר לעודה קוטייר במסגרת חשיפת שורות רציחות בעולם התחתון, שלום ת"א. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
הושם בהפרדה בכלא איילון. עודה קוטייר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

קוטייר נעצר בעקבות פעילות משותפת של ימ"ר מרכז וימ"ר תל אביב אשר חקרו שורה של מעשי רצח שאירעו בשנים האחרונות בתל אביב ובמרכז. במשטרה מגדירים את הארגון המונה כמה עשרות חיילי פשע בתור הארגון הפשע הגדול, החזק והאכזרי במגזר הערבי בישראל, ואחד מארגוני הפשע הדומיננטיים בישראל בכלל. קוטייר נחשב על פי המשטרה לעבריין אלים, ומיוחסים לו מעשי רצח וסחיטה באלימות עבור ארגוני פשע אחרים. על פי המשטרה פעל קוטייר רבות באזור המשולש, במיוחד בתחום סחיטת דמי חסות, הפעלות שוק אפור וכן מעשי רצח.

לפני כשנה גייסה המשטרה עד מדינה נגד קוטייר ואנשיו. כמה ימים לאחר מעצר קוטייר ואנשיו נרצח אחיו של עד המדינה, ועד היום המשטרה לא פיענחה את הרצח. נגד קוטייר הוגש לפני כמה חודשים כתב אישום בעבירות רצח, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully