וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בצפון: רוכב נהרג לאחר שהחליק מאופנוע

23.11.2018 / 16:27

צעיר כבן 20 נהרג בתאונה שהתרחשה סמוך למחלף בית השיטה בכביש 71 בין עפולה לבית שאן. צוות מד"א שהוזעק למקום פתח בפעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו בזירת התאונה. המשטרה פתחה בחקירת התאונה

רוכב אופנוע נהרג בהחלקה בכביש 71, 23 נובמבר 2018. מד"א, מד"א
אמבולנס של מד"א סמוך לאופנוע בכביש 71/מד"א, מד"א

רוכב אופנוע בן 20 נהרג היום (שישי) לאחר שהחליק יחד עם רוכב נוסף בכביש 71 בין עפולה לבית שאן סמוך למחלף בית השיטה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים, ביצע בו בדיקות רפואיות ובסופן קבע את מותו. הרוכב הנוסף, צעיר בן 26 נפצע בינוני ופונה לבית חולים העמק שבעפולה עם חבלה בגב.

פרמדיק מד"א ,מישל פשקוב, שהוזעק למקום יחד עם החובש רון טוגר סיפרו, "חלפנו במקום ותוך כדי נסיעה הבחנו באופנוע שהחליק עם שני רוכבים. הם שכבו על הכביש כשאחד מהם צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה, ללא דופק ,ללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". הרוכב השני הם הוסיפו, "צעיר כבן 26, היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל עד בינוני ויציב".

התאונה בכביש 71 היא תאונת הדרכים השלישית היום בה היו מעורבים רוכבי אופנוע. מוקדם יותר רוכב אופנוע נפצע באורח בינוני בהתנגשות עם רכב ברחוב הדר בהרצליה ופונה לבית החולים מאיר עם חבלות בבטן. רוכב אופנוע נוסף, צעיר בן 16, נפצע בינוני בהתנגשות עם רכב בכביש 1 סמוך למחלף בן גוריון לכיוון ירושלים. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא, כשהוא סובל מחבלות בחזה ובבטן.

עוד בוואלה! NEWS:
רצח וסחיטה באלימות: הארגון האכזרי שמהלך אימים על שב"ס
אדלשטיין הגיע לכנס ברומא, שר החוץ האיראני נטש את המלון

רוכב אופנוע נהרג בהחלקה בכביש 71, 23 נובמבר 2018. מד"א, מד"א
זירת התאונה בכביש 71. היום/מד"א, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully