וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בבית המשפט: עבריין בכיר אולץ לכתוב מכתב התנצלות לשופט

2.12.2019 / 19:21

במהלך דיון בבית המשפט בב"ש, יניב זגורי והעבריינים הנוספים המעורבים בפרשה התפרעו, האשימו את השופט ב"תפירת תיקים" וטענו שהוא "רוצה להרשיע אותנו בכל מחיר". לאחר שיצאו מהאולם, נמצא פתרון יצירתי להחזרתם - הועברו להם דף ועט, והם כתבו מכתב שבו התנצלו על ההפרעה

צילום: סרטוני אבטחה, עריכה: תום זואילי

סערה פרצה היום (שני) במהלך דיון בבית המשפט המחוזי במשפטם של העבריין יניב זגורי ועבריינים נוספים הנאשמים במעורבות ברצח דבורה הירש, טל קורקוס ואלישע סבח. זגורי ושאר הנאשמים התפרעו באולם הדיונים והאשימו את השופטים ואת הפרקליטות ב"תפירת תיקים" ובהרשעתם ללא ראיות מתאימות. לאחר שחלקם הוצאו מהאולם וחלקם יצאו אחריהם במחאה, השופט התנה את החזרתם בכך שיכתבו מכתב התנצלות על הפרעתם בדיון.

במהלך הדיון, יניב זגורי פנה אל השופט ואמר לו: "אתה רוצה להרשיע אותנו ולכן אתה נותן לפרקליטות להתנהג אלינו ככה". זגורי פנה אל הפרקליטות ואמר: "עד המדינה שלכם הוא רוצח, יש לו דם על הידיים". נאשם נוסף צעק אל עבר הפרקליטות בדיון כי "הם תופרים תיקים והכל מכור".

בעקבות הסערה שפרצה באולם, הוצאו זגורי ונאשם נוסף מהאולם ובתגובה, שאר הנאשמים יצאו ממנו בהפגנתיות. לאחר מכן, השופט נתן זלצובר התבקש להחזיר את הנאשמים לאולם. במשך דקות ארוכות הוא סירב, אך מצא פתרון יצירתי - שהם יכתבו מכתב התנצלות על הפרעתם בדיון ויחזרו למקומם.

יניב זגורי. רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב, מערכת וואלה! NEWS
הטיח בפרקליטות ש"עד המדינה שלכם הוא רוצח". זגורי/מערכת וואלה! NEWS, רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב

לנאשמים הועברו דף ועט, ואכן הם כתבו את המכתב והתנצלו על ההפרעה לדיון ונכנסו פנימה. אולם, המהומה לא שככה: בזמן שנכנסו לאולם, השופט ביקש מהנאשמים להתנצל על הדברים שאמרו כלפיו וכלפי הפרקליטות. אחד הנאשמים טען שאינו חוזר בו מדבריו וש"הפרקליטות תופרת להם תיקים". זגורי עצמו פנה אל השופט ואמר לו כי "אתה נותן להם לעשות מה שהם רוצים, אתה רוצה להרשיע אותנו בכל מחיר". לאחר ששופטת נוספת שישבה בהרכב פנתה אל זגורי ואמרה לו שאין הדברים כך, ענה זגורי כי "ככה זה נראה ואם אני טועה אז אני מתנצל".

הסערה החלה כאשר היום בבוקר טענו הסנגורים של שבעת הנאשמים כי הפרקליטות העבירה להם פרטים חדשים מעדותו של עד המדינה - חומר נוסף שבו הוא מפליל את הנאשמים בדברים חדשים שהוא לא אמר בעדויות שנתן לפני הגשת כתב האישום. בפרקליטות דחו את הטענות על הסף. הרכב השופטים קבע כי הדיון בו אמור היה להעיד עד המדינה יידחה בשבוע נוסף כדי שהסנגורים ילמדו את התיק. במהלך הדיון, עורכי הדין מטעם הפרקליטות מחו על דברי הסנגורים וטענו כי מה שהם עושים זה לסכן את הפרקליטים.

עוד בוואלה!

בדבר אחד כולם בטוחים באיראן: מחאה נוספת היא רק עניין של זמן

לכתבה המלאה

רשת סבוכה של רציחות, הפללות ונקמה

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של רצח, ניסיון רצח, הריגה, קשירת קשר לפשע, עבירות בנשק, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. במשך שנים נחשב זגורי לראש ארגון הפשע הגדול בדרום, כאשר יד ימינו היה טל קורקוס. זגורי נתן אמון מלא בקורקוס עד שהאחרון נעצר ופתח את הפה נגד "הבוס" שנשלח ב-2009 לשבע שנות מאסר בעקבות העדות. ב-2016, כחצי שנה לפני שחוסל קורקוס, בזמן שהוא שהה במעצר על עבירות אלימות נגד גרושתו דבורה הירש, האחרונה נורתה למוות לעיני ילדיה בבאר שבע. על פי החשד, הירש נרצחה כנקמה על הפללתו של זגורי על ידי קורקוס.

ביוני 2017, לפי החשד, נרצח קורקוס, ששימש אז כעד מדינה, בהוראתו של זגורי כנקמה על כך שהפליל אותו בעבר. כמה חודשים לאחר מכן חוסל אלישע סבח, האיש שהביא להרשעתו של אדם איטל, "הרוצח השכיר" של זגורי. בעקבות עדותו של סבח נשלח איטל לכלא. במהלך חקירת הפרשה הנוכחית, מקורב לזגורי גויס כעד מדינה והפליל לכאורה את ראשי הארגון לאחר שהיה נוכח בזירות הרצח וידע על התכנון שקדם להם.

אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס. -, מערכת וואלה! NEWS
המעורבים המרכזיים בפרשה/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully