וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני שלושת ילדיה: אשתו של עד מדינה נורתה למוות ברכב בבאר שבע

אלמוני ירה באישה כבת 30 בעת ששהתה ברכב עם שלושת ילדיה בשדרות ירושלים, ונמלט מהמקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותה במצב קשה מאוד לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותה בתוך זמן קצר. בעלה של הנרצחת הפליל בעבר ראש ארגון פשע ונמצא כיום בכלא בגין אלימות במשפחה

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

אישה כבת 30 נורתה למוות הערב (שני) בבאר שבע לעיני שלושת ילדיה בעת ששהתה ברכבה בשדרות ירושלים בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי אדם ירה בה בעת שיצאה מקניות באזור ונמלט מהמקום. היא נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע מותה בתוך זמן קצר. המשטרה פתחה בחיפושים אחרי החשוד. לפי עדויות, נורו לעברה בין חמישה לשמונה כדורים.

האישה היא זוגתו של עד מדינה שהעיד בעבר נגד ראש ארגון פשע ונמצא כיום מאחורי סורג ובריח בגין אלימות במשפחה. בעקבות עדותו נידון העבריין הבכיר לשנים ארוכות בכלא. בני הזוג הועברו לארצות הברית וחזרו ארצה בשנים האחרונות. המקרה הועבר לטיפול שירותי הרווחה.

לקריאה נוספת:
תא"ל בוכריס עבר בדיקת פוליגרף נוספת והמשיך להכחיש את החשדות לאונס
המשטרה תחקור את האירוע שבו אמן תחב לישבנו את דגל ישראל
מסתמן: כתבי אישום נגד 10 ממשתתפי "חתונת השנאה" - ובהם החתן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותה של האישה נקבע בבית החולים סורוקה. זירת הירי בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עולה החשד כי מדובר בנקמה על עדותו של בעלה נגד ארגונו של עבריין בכיר לפני כמה שנים. בעלה שימש יד ימינו, אך בשלב מסוים "חצה את הקווים" והעיד נגד חבריו העבריינים. הוא נעצר בעבר, הואשם בעבירות אלימות במשפחה ונמצא בכלא. עוד בודקים במשטרה אם הבעל היה מסוכסך עם עבריינים אחרים בעיר ואם הרצח הוא במסגרת זו.

בשעה 18:30 נמסר למגן דוד אדום מרחב הנגב על אישה שנפצעה בשדרות ירושלים בבאר שבע. פרמדיקים וחובשים שהוקפצו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים סורוקה. היא נמצאה עם פציעות חודרות בפלג גופה העליון. במקביל הגיעו למקום כוחות משטרה גדולים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובשת בכירה במד"א שקד לוי שהגיעה למקום סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה קשה מאוד".

(19:07)

זירת הירי בבאר שבע היום. שי מכלוף
זירת הרצח בבאר שבע, הערב/שי מכלוף
זירת הירי בבאר שבע היום. שי מכלוף
זירת הרצח בבאר שבע, הערב/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully