וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד אחר המחבלים נמשך; שיפור במצב אחד הפצועים | כותרות השבת

כוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים במרדף אחר מבצעי הפיגוע בדולב בו נרצחה רינה שנרב. בבית החולים חל שיפור במצבה של אחיה, דביר. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי נעצרו שלושה חשודים. ארה"ב הטילה מכסים על סחורות סיניות. סרק תקף את נתניהו: "מתקפל כמו כלבלב". חדשות סוף השבוע

קרדיט: דובר צה"ל

מחסומי פתע ומעצר חשודים: המצוד אחר המחבלים מדולב נמשך

יותר מיממה לאחר הפיגוע שבו נרצחה רינה שנרב בת ה-17 ואחיה ואביה נפצעו קשה ובינוני, כוחות הביטחון ממשיכים במצוד נרחב אחרי חוליית המחבלים שהטמינה את המטען במעין הסמוך להתנחלות דולב. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי הוכחות עצרו שלושה פלסטינים, שניים מהכפר עין עריכ ואחד נוסף מהכפר עין קיניא. במקביל, שיפור חל הבוקר במצבו של דביר שנרב שנפצע אתמול בפיגוע ליד דולב.

מהלומות כלכליות בין סין לארה"ב: המעצמות הכריזו על הגברת המכסים

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף את סין במסגרת מלחמת הסחר, המאיימת להאט את הכלכלה העולמית, והכריז בציוץ על תוספת של 5% על המוצרים המגיעים מבייג'ינג בסכום כולל של 550 מיליארד דולר. טראמפ הכריז על הדברים לאחר ששעות קודם לכן הודיעה המעצמה בעלת האוכלוסייה הגדולה בעולם כי תאכוף תעריפים חדשים של 5% ו -10% על 75 מיליארד דולר של מוצרים אמריקניים.

ברק תקף את נתניהו: "מתקפל לטראמפ כמו כלבלב - ולא כמדינאי"

יו"ר משותף במחנה הדמוקרטי, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר כי "נתניהו מתקפל לטראמפ כמו כלבלב - ולא כמו מדינאי". ברק תקף את ראש הממשלה אירוע שבתרבות בשהם על רקע דבריו של נשיא ארצות הברית, שהאשים יהודים שמצביעים למפלגה הדמוקרטית בחוסר נאמנות, והימנעותו של נתניהו מגינוי האמירה.

עוד בוואלה!

מנהרת הזמן

לכתבה המלאה

"אחד הימים המוצלחים של האומה": איראן ביצעה ניסוי בטיל חדש

איראן ביצעה שיגור של טיל חדש על מנת לבצע בדיקה - כך דיווח חוסיין סלאמי מפקד משמרות המהפכה במדינה. סלאמי אמר כי "המדינה שלנו היא תמיד הזירה לבחינת מגוון מערכות הגנה ואסטרטגיות ואלו תנועות ללא הפסקה לקראת צמיחת כוח ההרתעה שלנו. ואתמול היה אחד הימים המוצלחים של האומה הזוי".

דיווח: אש נפתחה לעבר אוטובוס תיירים בפטרה שבירדן

אש נפתחה לעבר אוטובוס של תיירים בפטרה שבירדן - כך דיווחה רשת "סקיי" בערבית. על פי הדיווח נזק רב נגרם לאוטובוס, אך אין נפגעים. גורם ביטחוני אמרה לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי שירותי הביטחון פתחו בחקירת המקרה.

רוכב אופנוע בן 46 נהרג לאחר שהחליק בכביש בהרי יהודה

גבר בן 46 נהרג בהחלקת אופנוע בכביש 3866 בין היישובים מחסיה לנס הרים, בסמוך למושב בר גיורא בהרי יהודה. צוותי מד"א העניק לו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה רבים נאלצו לקבוע את מותו.

תחת לחץ עולמי כבד: נשיא ברזיל שלח את הצבא למאבק בשריפות באמזונס

נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו הורה לכוחות צבא לסייע במאבק בשריפות המשתוללות ביער האמזונס, על רקע הלחץ הבינלאומי הגובר על ממשלו והאיומים של מדינות אירופה לבטל הסכם סחר גדול עמו. בתום דיון חירום של ממשלו, הודיע בולסונארו במהלך הלילה כי הוא חתם על צו המאשר פריסת כוחות צבא למאבק בשריפות ובפעילויות לא חוקיות באזור.

בפעם השביעית מאז פגישת קים טראמפ: צפון קוריאה שיגרה טילים לים

קוריאה הצפונית שיגרה הלילה מה שנראה כמו טילים בליסטיים לעבר הים מול חופה המזרחי - כך אמר צבא קוריאה הדרומית. זאת הפעם השביעית בשבועות האחרונים בה פיונגיאנג עורכת ניסוי, מאז פגישת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וקים ג'ונג און בגבול בין הקוריאות בסוף יוני. שיגור שני הטילים הגיע לאחר שהשבוע סיימו וושינגטון וסאול את התרגיל המשותף של צבאותיהן.

"ביצע פשעים בשטח המדינה": צרפת פתחה בחקירה נגד ג'פרי אפשטיין

תובעים בצרפת הודיעו כי פתחו בחקירה בחשד כי המיליארדר האמריקני ג'פרי אפשטיין, שהתאבד בתא המעצר בו חיכה למשפטו בגין סחר בקטינות בארצות הברית, היה מעורב במקרי אונס והתעללות מינית בנשים, כולל קטינות, גם בשטח מדינתם. אחד התובעים, רמי הייץ, אמר בהצהרה כי החקירות יתמקדו בפשעים פוטנציאליים שביצע אפשטיין ברחבי צרפת ובקורבנות אזרחיות המדינה.

לאחר שנפל מכלי שיט: פועל זר מסין אותר ללא רוח חיים בנמל אשדוד

המשטרה הודיעה כי עובד זר, אזרח סין, נהרג לאחר שנפל מדבורה בנמל אשדוד. הפועל נפל מכלי השיט, איבד את הכרתו ואותר ללא רוח חיים בתום חיפושים של כוחות שיטור ימי וצוללנים. צוות רפואה קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

זריף נפגש עם מקרון: "לא נפתח את הסכם הגרעין למו"מ חדש"

שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף אמר כי לא ייפתח מחדש המשא ומתן על הסכם הגרעין - כך דיווחה סוכנות החדשות האיראנית אילנא. זריף נפגש היום עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, לדון בעסקת הגרעין ואמר כי הפגישה הייתה "מועילה". פגישתו של שר החוץ האיראני עם המנהיג הצרפתי, מתרחשת על רקע סירובו של הממשל האיראני לדון בהסכם בוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully