וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 46 נהרג לאחר שהחליק בכביש בהרי יהודה

רוכב אופנוע בן 46 נהרג לאחר שהתחלק עם האופנוע בכביש 3866 בין היישובים מחסיה לנס הרים. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר מאמצע החייאה נאלצו לקבוע את מותו. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לשטח: "כשהגענו ראינו אופנוע מעוך על הכביש"

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 46 נהרג היום (שבת) בהחלקת אופנוע בכביש 3866 בין היישובים מחסיה לנס הרים, בסמוך למושב בר גיורא בהרי יהודה. צוותי מד"א העניק לו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה רבים נאלצו לקבוע את מותו.

הפרמדיקים של מד"א, אושרי אדרי ודן דרורי, שהגיעו למקום סיפרו כי "כשהגענו ראינו אופנוע מעוך על הכביש ובמרחק של כ-30 מטר שכב גבר כבן 46 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בה נהרג בן 46 שהחליק עם האופנוע בכביש בהרי יהודה. 24 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בכביש בהרי יהודה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לפני חמישה ימים, גבר כבן 50 נהרג בתאונת דרכים בין כמה כלי רכב בכביש 31, סמוך לצומת שוקת שבנגב. בתאונה, שבה נפצעו שמונה בני אדם נוספים, היו מעורבים משאית, רכב מסחרי ושלוש מכוניות פרטיות. ההרוג חולץ ממכוניתו ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום. במקביל, צוות מד"א העניק טיפול רפואי בזירה לפצועים, בהם גבר בן 45 במצב קשה עם חבלה רב-מערכתית, שני צעירים כבני 20 במצב בינוני עם חבלה בבטן וחמישה פצועים נוספים במצב קל, ופינה אותם לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זירת התאונה בה נהרג בן 46 שהחליק עם האופנוע בכביש בהרי יהודה. 24 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה". זירת התאונה בכביש 3866/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully