וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אש נפתחה לעבר אוטובוס תיירים בפטרה שבירדן; אין נפגעים

גיא אלסטר ויפעת רוזנברג

24.8.2019 / 12:21

אש נפתחה לעבר אוטובוס של תיירים באתר ההיסטורי - כך דווח ברשת סקיי. על פי הדיווח, לא היו נפגעים אל נגרם נזק קל. רק לפני שלושה ימים ניסה פלסטיני לתקוף חייל צה"ל במעבר גשר אלבני שבגבול. גורם ביטחוני מסר כי שירותי הביטחון פתחו בחקירה

העיר פטרה שבירדן. 24 באוגוסט 2019. AP
על פי הדיווח נזק רב נגרם לאוטובוס. פטרה שבירדן/AP

אש נפתחה היום (שבת) לעבר אוטובוס של תיירים בפטרה שבירדן - כך דיווחה היום (שבת) רשת "סקיי" בערבית. על פי הדיווח נזק רב נגרם לאוטובוס, אך אין נפגעים. גורם ביטחוני אמרה לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי שירותי הביטחון פתחו בחקירת המקרה.

רק לפני שלושה ימים, פלסטיני בן 35 תקף חייל צה"ל, בכוח התגבור של רשות ההגירה והאוכלוסין, שהה בלבוש אזרחי במעבר גשר אלנבי שבגבול ירדן. המחבל ניסה לחנוק את החייל באמצעות כבל מטען לטלפון, אך האחרון הצליח להשתחרר מאחיזתו. כוחות ביטחון שהוזעקו למקום השתלטו על התוקף, תושב שכם, והעבירו אותו לחקירה.

בדובר צה"ל אישרו את הפרטים. בהודעה נמסר כי "החייל שהה בגשר אלנבי במסגרת משימה צבאית בשמירות שגרתיות. אין נפגעים".

העיר פטרה שבירדן. 24 באוגוסט 2019. AP
בחודש יוני צה"ל זיהה אזרח ירדני חמוש בסכין החוצה את הגבול. פטרה/AP

בחודש יוני השנה כוח צה"ל זיהה אזרח ירדני חמוש בסכין החוצה את הגבול לשטח ישראל בצפון הערבה. האזרח נעצר ויובא היום לחקירה. בינואר 2018 פלסטיני תושב יו"ש ביצע פיגוע דריסה במעבר אלנבי. האירוע התרחש בסמוך לאתר הטבילה קאסר אל יהוד בבקעת הירדן. רכב פלסטיני שלא קיבל אישור כניסה לאתר פגע בכוח צה"ל סמוך לנקודה, כתוצאה מכך נפצע חייל צה"ל באורח קל וטופל במקום. הכוח עצר את הנהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully