וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסירים שישוחררו תמורת באומל והתקרית בקולוסיאום | כותרות החג

בעקבות השבת שרידי גופתו של זכריה באומל, ישראל תשחרר שני אסירים מסוריה. ישראלית נעצרה באיטליה לאחר שחרטה על קיר הקולוסיאום, ותובא בפני שופט בימים הקרובים. פעוט בן שנתיים נפצע בינוני בתאונת פגע וברח בחוף אולגה. קים שלח מסר לארה"ב. חדשות סוף השבוע

ללא אישור השרים: שני אסירים סורים ישוחררו אחרי השבת באומל

גורם ישראלי הודה הבוקר (שבת) כי ישראל החליטה בימים האחרונים לשחרר שני אסירים סורים, לאחר החזרת גופתו של זכריה באומל. עם זאת, טען הגורם כי השחרור הוא "מחווה של רצון טוב" וכי "הנושא לא עלה מראש" במגעים להשבתו של נעדר קרב סולטאן יעקוב. השניים עוד לא שוחררו מהכלא בישראל.

האסירים הסורים שישוחררו הם זידאן טוויל, שנדון ל-11 שנות מאסר בגין הברחת סמים ב-2008, והיה צפוי להשתחרר בעוד שלושה חודשים, וחמיס אחמד שב-2005 חדר לבסיס צה"ל במטרה לבצע פיגוע והיה אמור להשתחרר ב-2023.

חרטה את שם בעלה: ישראלית נעצרה באיטליה בחשד לוונדליזם בקולוסיאום

אזרחית ישראלית בת 39 נעצרה באיטליה בחשד לוונדליזם בקולוסיאום ברומא. מהמשטרה המקומית נמסר כי האישה חרטה את ראשי התיבות EIAAP, המייצגים את שמות בעלה וילדיה, על אחד מעמודי האמפיתיאטרון הוותיק. היא שוחררה בתנאים מגבילים ועתידה להתייצב בפני שופט במדינה בימים הקרובים. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר ומטופל על ידי הקונסוליה ברומא והמחלקה לישראלים בחו"ל.

חשד לפגע וברח: בן שנתיים נפצע בינוני מפגיעת אופנוע בחוף אולגה

פעוט בן שנתיים נפצע באורח בינוני מפגיעת אופנוע בחוף הים באולגה שבחדרה בתאונת פגע וברח. צוות מד"א שטיפל בפעוט, תושב אום אל-פחם, פינה אותו לבית החולים הלל יפה בעיר.

העברת כספים דרך ביטקויין: אסטרטגיית המימון החדשה של חמאס

גדודי עז א-דין אל קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, עושים שימוש בשיטות מתקדמות לגיוס כספים באמצעות ביטקוין - כך מסבירים חוקרים ומדגישים את הקשיים איתם נאלצים המפקחים להתמודד במעקב אחר מימון מטבע קריפטוגרפי מבוזר, מטבע וירטואלי המבוסס על טכנולוגיות הצפנה באינטרנט, ואין מאחוריו בנק מרכזי, המיועד לארגוני טרור. ''גדודי עז א-לדין אל-קסאם'' בעזה, שגונה והוקע על ידי ארצות הברית והאיחוד האירופי, קורא לתומכיו לתרום באמצעות מטבעות דיגיטליים במסע גיוס כספים שהחל בסוף ינואר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קים: "השלום תלוי בגישה של ארה"ב, אנחנו בנקודה קריטית"

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און אמר כי השלום והביטחון בחצי האי הקוריאני תלויים לגמרי בגישתה העתידית של ארצות הברית. על פי ההודעה בסוכנות הידיעות הצפון-קוריאנית KCNA, שנמסרה לאחר שנועד עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, קים אמר במהלך הפגישה כי "הסיטואציה בחצי האי הקוריאני והאזור נמצאת בקיפאון והגיעה לנקודה קריטית שבה היא עשויה לחזור למצבה המקורי, אחרי שארצות הברית נקטה עמדה חד-צדדית בחוסר יושרה בפסגה האחרונה".

דיווח: ארה"ב לחצה, יוניפי"ל תגבר את הפיקוח על שטחי חיזבאללה

כוחות יוניפי"ל של האו"ם בדרום לבנון תגברו משמעותית את הפיקוח באזורים בהם ארגון חיזבאללה מחזיק טילים ואמצעי לחימה - כך דווח בעיתון הלבנוני "אל-אחבאר". בין השאר, הכוחות תגברו את תדירות הסיורים ושינוי התוואי לאזורים שבהם לא התקיימו בעבר - בעיקר באזור נהר הליטאני. זאת בטענה כי לבנון הפרה את החלטה 1701 של מועצת הביטחון של האו"ם.

ביידן אחרי ההכרזה: אם טראמפ ייראה צעיר יותר ממני, אלך הביתה

מיד לאחר הכרזתו על התמודדותו בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2020, סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן פתח את הקמפיין השלישי שלו בדרך לבית הלבן. הוא התראיין לתכנית ברשת ABC, בהופעתו הטלוויזיונית הראשונית כמועמד.

סרי לנקה: מתכנן מתקפת הטרור היה אחד המחבלים המתאבדים

המטיף הקיצוני שנחשב למתכנן הפיגועים בסרי לנקה היה אחד המחבלים המתאבדים שהשתתפו במתקפה - כך אמר הנשיא מייטריפלה סיריסנה. לדבריו, זהראן חאשים מת בפיצוץ במלון שנגרי-לה בבירה קולומבו, אחד המוקדים בסדרת הפיגועים שגבו את חייהם של לפחות 250 בני אדם. מחבל נוסף במלון זוהה על ידי הנשיא בתור "אילהאם".

"אירוע חמור מאוד": כוח צה"ל איבד אמצעי לחימה סמוך לרצועת עזה

כוח של חיל ההנדסה מגדוד להב (603) הפועל באזור רצועת עזה, איבד שישה אמצעי ראיית לילה וציוד צבאי נוסף - כך נודע לוואלה! NEWS ממקורות באוגדת עזה. האירוע התרחש ביום רביעי בזמן שהכוח הגיע לפעילות באוגדה בטנדר צבאי. הציוד המדובר הוחזק בתא המטען שהיה נעול במנעול.

נער בן 17 נפצע קשה מירי ובן 16 נפצע בינוני מדקירה; הרקע נבדק

נער כבן 17 מרמלה נפצע באורח קשה מירי ונער נוסף כבן 16 נפצע באורח בינוני מדקירה. השניים פונו באופן עצמאי לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. כוחות משטרה נמצאים במקום. מהמשטרה נמסר כי נסיבות התקרית נבדקות.

צפו בדג הגדול בעולם: כריש לווייתן נצפה בשמורת האלמוגים באילת

דג הגדול בעולם הפתיע את הפקחים בחופי אילת. לאחר סיור שגרתי בחוף האלמוגים בעיר, הבחינו לתדהמתם בכריש לווייתן שוחה בסביבתם. הדג עצום הממדים, יכול להגיע עד כ-15 מטר אורך, וקרוב ל-20 טון משקלו. כמה פרטים פוקדים את מפרץ אילת יחד עם נחילי המדוזות והפלנקטון. הוא נחשב לבעל חיים מוגן ואסור לפגוע בו או לגרום לו נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully