וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: בן שנתיים נפצע בינוני מפגיעת אופנוע בחוף אולגה

26.4.2019 / 17:09

הפעוט בן השנתיים הובהל לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא סובל מחבלות בגפיים התחתונות ובפניו. רוכב האופנוע בן 24 מחדרה, נמלט מהמקום. כשנעצר, טען כי עצר להגיש עזרה לפעוט, אולם משפחתו הגיבה באלימות לכן ברח. המשטרה תבקש להאריך מעצרו

שביל בקצה מדרגה של 40 סמ ולא מגיע למים - חוף אולגה. מערכת וואלה! NEWS
חוף אולגה/מערכת וואלה! NEWS

פעוט בן שנתיים נפצע היום (שישי) באורח בינוני מפגיעת אופנוע בחוף הים באולגה שבחדרה בתאונת פגע וברח. צוות מד"א שטיפל בפעוט, תושב אום אל-פחם, פינה אותו לבית החולים הלל יפה בעיר.

חובש רפואת חירום במד"א, סהר תורג'מן, סיפר כי "בחניון של החוף ראינו פעוט כבן שנתיים בהכרה מלאה כשהוא סובל מחבלות בגפיים התחתונות ובפניו. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות במקום ופינינו אותו לבית החולים הלל יפה בעיר בליווי בן משפחה כשמצבו יציב".

לאחר המקרה, המשטרה עצרה רוכב אופנוע, צעיר בן 24 מחדרה, החשוד במעורבות בתאונה. בחקירתו, אמר הנהג כי לאחר התאונה עצר להגיש עזרה, אולם לטענתו משפחת הפעוט הגיבה באלימות כלפיו והוא נאלץ לברוח ובהמשך, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי לנהג יש עבר תעבורתי לא מבוטל ביחס לגילו ונבדק חשד כי הוא נהג בזמן פסילת רישיון. הבוחנים מייחסים לו עבירות של נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בחוסר זהירות וגרימת חבלה להולך רגל. בשלב זה לא מיוחסת לו עבירת הפקרת פצוע. המשטרה תבקש מחר להאריך את מעצרו.

לקריאה נוספת:
נמשך המצוד אחרי הנהג הפוגע מירושלים: החשוד אינו בעלי הרכב
חשד לפגע וברח: הולך רגל בן 11 נפצע אנוש מפגיעת רכב בירושלים

מד"א טביעה בחוף פלמחים. רונן אברהמי, מד"א, מד"א
מד"א טביעה בחוף פלמחים/מד"א, רונן אברהמי, מד"א

ביום ראשון נפצע באורח אנוש נער בן 11 בתאונת פגע וברח בירושלים. המשטרה פתחה במצוד אחר החשוד, נתנאל סנדרוסי, כבן 23 אולם בינתיים ללא הצלחה. על פי החשד, הרכב שבו השתמש סנדרוסי ננטש, ואותר בלילה שבין ראשון לשני באזור ההתנחלות גבעת זאב, הסמוכה לירושלים. לא מדובר ברכב גנוב, אך החשוד הוא לא בעליו וככל הנראה קיבל אישור לנהוג בו.

צוות מד"א שהוזעק בליל האירוע לזירת התאונה העניק לילד טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק שבעיר תוך כדי פעולות החייאה. מבית החולים שערי צדק נמסר למחרת כי מצבו של הילד מוסיף להיות אנוש. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully