וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרטה את שם בעלה: ישראלית נעצרה באיטליה בחשד לוונדליזם בקולוסיאום

המשטרה המקומית מסרה כי האישה, אזרחית ישראלית בת 39, חרטה על קירות אתר התיירות המפורסם את שמות בעלה וילדיה. היא שוחררה ממעצר בתנאים מגבילים ותתייצב בימים הקרובים בפני שופט. משרד החוץ: המקרה מוכר ומטופל. מנהל הקולוסיאום: "חוסר נימוס הנובע מחוסר תרבות"

קולוסיאום. ShutterStock
חשד לוונדליזם. הקולוסיאום/ShutterStock

אזרחית ישראלית בת 39 נעצרה אתמול (חמישי) באיטליה בחשד לוונדליזם בקולוסיאום ברומא. מהמשטרה המקומית נמסר כי האישה חרטה את ראשי התיבות EIAAP, המייצגים את שמות בעלה וילדיה, על אחד מעמודי האמפיתיאטרון הוותיק. היא שוחררה בתנאים מגבילים ועתידה להתייצב בפני שופט במדינה בימים הקרובים. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר ומטופל על ידי הקונסוליה ברומא והמחלקה לישראלים בחו"ל.

מנהל אתר הקולוסיאום, אלפונסינה רוסו, מסר לעיתון "לה רפובליקה" כי "מדובר בביטוי של חוסר נימוס, הנובע מחוסר תרבות וידע של המקומות והאתרים בהם ביקרו". עוד הוסיף כי "למרבה המזל, זהו נזק מזערי והעמוד ישוחזר בהקדם האפשרי".

עוד בעולם
קצין צבא שהודה בהרג 7 נשים: הרוצח הסדרתי הראשון של קפריסין נתפס
האשמת ישראל והרג מפגינים: כך ניסה השף של פוטין להציל את רודן סודאן
אחים בדם: המשפחה העשירה שמאחורי הפיגועים בסרי לנקה

תיירים מול מזרקת טרבי ברומא, איטליה, 25 ביולי 2017. רויטרס
תיירים במזרקת טרווי ברומא/רויטרס

בחודש אוגוסט האחרון ישראלי שטייל בקולומביה נעצר על ידי חיל הים של המדינה לאחר שקבוצת פיראטם כפו עליו באיומי רובה להשיט אדם שאינו מכיר לג'מייקה. הישראלי, רועי ארז, יצא להפלגה בסירה שלו מישראל בחודשי יולי 2017 והפליג בשלושת החודשים האחרונים יחד עם זוג ישראלים שהוצמדו אליו בבית חב"ד בפנמה. לאחר שהוריד את זוג הישראלים בפנמה ויצא לכיוון ג'מייקה, התנפלו עליו קבוצת הפיראטים כשהם חמושים ברובה טעון מסוג קלצ'ניקוב או M-16, כך לדברי האחות, והוא נאלץ להיענות לבקשתם מחשש לחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully