וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין צבא שהודה בהרג 7 נשים: הרוצח הסדרתי הראשון של קפריסין נתפס

26.4.2019 / 15:00

המדינה מזועזעת אחרי מעצר חשוד בן 35, שנתפס אחרי שהתגלו שלוש גופות של נשים זרות. הוא הודה בחקירה שהרג עוד ארבע נשים, כולל ילדותיהן, והמשטרה מחפשת אחרי הגופות. באופוזיציה מאשימים את הממשלה: "אדישות פושעת". המניע שלו לא ידוע

חיפוש אחר נעדת בת 6 בקפיריסן, רצח סדרתי, 22 אפריל 2019. רויטרס
שוטרים מחפשים אחרי גופה, באזור ניקוסיה, השבוע/רויטרס

משטרת קפריסין עצרה קצין צבא שהודה כי הוא אחראי לסדרת מעשי רצח של נשים שמזעזעת את האי, והיא מחפשת אחרי גופות נוספת בהתאם לעדותו. האופוזיציה במדינה מאשימה את הממשלה ב"אדישות פושעת" שנובעת מכך שהנשים שנרצחו היו זרות. המניע של הקצין, שפרטיו לא פורסמו, לא ידוע.

החשוד בן ה-35 נמצא במעצר זה כשבוע, אחרי שהתגלו שלוש גופות של נשים, שתיים מהן ככל הנראה מהפיליפינים. גורמים במשטרה אמרו כי הקצין, שנחשב לרוצח הסדרתי הראשון אי-פעם במדינה, ציין את מיקומה של הגופה השלישית, שאותרה אתמול, ואמרו כי היא "הודית או נפאלית". המשטרה אמרה כי היא מחפשת אחרי ארבעה אנשים נוספים, בהם שני ילדים, בהתבסס על עדותו. ברשת BBC דווח כי ניקוסיה פנתה לבריטניה לבקשת עזרה בחקירה.

חיפוש אחר נעדת בת 6 בקפיריסן, רצח סדרתי, 22 אפריל 2019. רויטרס
אחת הגופות נמצאה בסמוך למטווח ירי של הצבא/רויטרס

"הנשים האלו הגיעו לכאן כדי להתפרנס ולעזור למשפחות שלהן. הן חיו רחוק מהן. האדמה בלעה אותן, ולאף אחד לא אכפת", אמרה לרויטרס אירן צ'רלמבידס, חברת מפלגת ה-AKEL השמאלית. היא קראה לשר המשפטים ולמפקד המשטרה להתפטר.

המשטרה אמרה כי היא תבדוק אם נפלו כשלים בחקירה. אזרח מקומי כבן 70, שניסה להתריע בפני הרשויות על ההיעלמויות החשודות, אמר כי המשטרה הטילה ספק במניעים שלו.

הגופות של שתי הנשים הפיליפיניות, שעל היעלמותן דווח במאי ובאוגוסט אשתקד, נמצא במכרה נטוש החודש. גופה של אישה שלישית במטווח ירי צבאי במרחק של 14 ק"מ מהמכרה. עתה מחפשת המשטרה אחרי בתה בת השש של הנרצחת הראשונה שנמצאה, אחרי אישה מרומניה שנעלמה עם בתה בת השמונה ב-2016 ואחרי אישה מהפיליפינים שנעלמה בדצמבר 2017.

  • עוד באותו נושא:
  • קפריסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully