וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע סוכל בשומרון, עשרות אלפים טיילו ברחבי הארץ | כותרות החג

מחבל נורה בניסיון פיגוע דקירה בצומת תפוח, וצה"ל זיהה שיגור כושל מעזה. בערב החג, הישיבה "תורת חיים" שבמוסקבה הוצתה. בן 24 נהרג בכביש 431. הורים שהתעללו ב-13 ילדיהם ב"בית הזוועות" נידונו למאסר עולם. פלסטינים הפגינו בגבול עזה. חדשות סוף השבוע

מחבל נורה בניסיון פיגוע דקירה בצומת תפוח; אין נפגעים

ניסיון פיגוע דקירה סוכל בצומת תפוח. לפי המשטרה, פלסטיני כבן 20 מסניריא שבשומרון הגיע למוצב מג"ב חמוש בסכין. לוחמים במקום חשדו בו והחלו במרדף רגלי אחריו. שוטר שהיה במקום זיהה את המרדף, וחסם את דרכו עם ניידת משטרה. לפי הודעת המשטרה, החשוד שלף סכין וניסה לפתוח את דלת הניידת בכוונה לדקור את השוטר. בתגובה ירה השוטר לעברו ופצע אותו. אין נפגעים נוספים.

צה"ל זיהה שיגור כושל מהרצועה, הרקטה נפלה בשטח פלסטיני

תושבים המתגוררים סמוך לגדר הגבול ברצועת עזה דיווחו על קולות נפץ שנשמעו במהלך השבת. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור רקטה מעזה, אולם מדובר בירי כושל וכי הרקטה נחתה בשטח הרצועה. לא נגרם נזק כתוצאה מהתקרית.

בערב לליל הסדר: הישיבה הגדולה ברוסיה הוצתה; צלבי קרס רוססו

הישיבה הגדולה ביותר ברוסיה, "תורת חיים" שבפרבריה המזרחיים של מוסקבה, הוצתה בליל הסדר - כך דיווחו גורמים יהודיים במדינה. על פי סוכנות הידיעות הרוסית RIA, כ-60 תלמידים, רבנים ואורחים נכחו במבנה בזמן השריפה, אך לא היו נפגעים. אולגה אסאולובה, דוברת הרב הראשי של מוסקבה פנחס גולדשמיט, אמרה לסוכנות הידיעות "אינטרפקס" כי האש הוצתה באזור האחסון של הבשר הכשר וכי צלבי קרס צוירו על הכניסה לישיבה. לא ידוע בשלב זה מי האחראים להצתה.

למרות מזג אוויר סגרירי: עשרות אלפים יצאו לטייל

עשרות אלפי מטיילים ניצלו את חופשת חג הפסח ופקדו את שמורות הטבע, הפארקים, היערות והגנים הלאומיים. מרשות הטבע הגנים נמסר כי במהלך היום כ-70 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בנוסף לכך, בקרן קיימת לישראל (קק"ל) מעריכים כי כמאה אלף בני אדם ביקרו בפארקים וביערות שלהם ברחבי הארץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בהתנגשות עם מכונית: רוכב אופנוע בן 24 נהרג בכביש 431

רוכב אופנוע בן 24 מחולון נהרג לפנות בוקר מפגיעת רכב בכביש 431 ממחלף רמלה לכיוון תל אביב. יחד עמו הייתה על האופנוע נוסעת נוספת, בשנות ה-20 לחייה, שנפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים תל השומר. נוסעת הרכב הפוגע פונתה לבית חולים אסף הרופא כשהיא פצועה קל.

אלפי פלסטינים הפגינו בגבול עזה; צה"ל תקף שתי עמדות חמאס

צה"ל תקף אתמול באמצעות כלי טיס וטנק שתי עמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי לעבר כוחותיו סמוך לגדר המערכת. מדובר צה"ל נמסר כי "אין נפגעים לכוחותינו". במקביל, יותר מ-6,500 פלסטינים הפגינו סמוך לגדר המערכת בכמה מוקדים. לטענת משרד הבריאות הפלסטיני, 46 נפצעו בעימותים עם צה"ל, מתוכם חמישה חובשים וארבעה עיתונאים.

"עדיין יש לי סיוטים": מאסר עולם להורי בית הזוועות בקליפורניה

הזוג דיוויד ולואיז טרפין נידונו אמש למאסר עולם לאחר שהודו באשמה בגין החזקה בשבי ועינוי ילדיהם במשך שנים בביתם שבקליפורניה.בני הזוג נעצרו בתחילת השנה שעברה, לאחר שאחת מ-13 ילדיהם, שגילם נע בין שנתיים ל-29, הצליחה להימלט מביתם המזוהם ולהזעיק את המשטרה. הרשויות מסרו כי האחים היו מבודדים מן העולם החיצון ולעיתים תכופות נחסכו מהם מקלחת, טיפול רפואי ואוכל. ''ההורים שלי לקחו ממני את כל החיים'', אמרה אחת מבנותיהם. היא הייתה אחת משני הילדים שהופיעו בבית המשפט להעיד על הסבל שגרמו לה הוריהם. ''אבל עכשיו אני לוקחת את החיים שלי בחזרה''.

מועמדת דמוקרטית אחרי פרסום הדוח: "לפתוח בהליכים להדחת טראמפ"

בעקבות הדוח על חקירת התערבות רוסיה בבחירות ב-2016, הסנאטורית הדמוקרטית הבכירה אליזבת וורן, המתמודדת על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ב-2020, קראה הלילה לקונגרס לפתוח בהליכי הדחתו של הנשיא דונלד טראמפ. "חומרת ההתנהלות הפסולה דורשת מהנבחרים משני הצדדים להניח בצד את השיקולים הפוליטיים ולמלא את חובתם החוקתית", אמרה וורן בטוויטר. בנוסף אליה, המועמד הרפובליקני לנשיאות לשעבר מיט רומני אמר כי הוא "נגעל מרמת חוסר היושרה וחוסר ההגינות של האנשים בדרגים הגבוהים ביותר במדינה, כולל הנשיא".

המחנות מתפוצצים: טראמפ איים, ומקסיקו מחריפה את המאבק במהגרים

ברקע הלחץ מצד וושינגטון, מקסיקו מנסה לחפות על הבטחותיה לשיפור היחס למהגרים ממרכז אמריקה, כשהיא מותירה מאות מהם תקועים במחנות עם תנאים ירודים ליד גבולה הדרומי של המדינה ומתמודדת עם האשמות במעצרים בלתי חוקיים.

מצרים הולכת לקלפי: משאל עם על הארכת כהונת א-סיסי

אזרחי מצרים יצאו לקלפיות להצביע על שינוי בחוקה שיאפשר לנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי להמשיך ולכהן עד שנת 2030. בנוסף לכך, הם יצביעו במסגרת משאל העם על הרחבת סמכויות הצבא. השינויים סומנו על ידי מבקרי השלטון כצעד משמעותי לכיוון שלטון ריכוזי.

האפודים הצהובים נגד עשירי צרפת: "מיליארד אירו לנוטרדאם, ודבר לא לנזקקים"

עבור רבים מחברי תנועת "האפודים הצהובים", היגון הכבד מהשריפה בקתדרלת נוטרדאם התחלף במהירות בזעם. חלקם סיפרו שהם בכו מול הטלוויזיה למראה המבנה הגותי עולה בלהבות ביום שני בערב, ואחרים אף גייסו תרומות קטנות למען שיקום יצירת המופת למרות הקשיים הכלכליים שלהם. עם זאת, הם חשו שהם נדחקו הצדה כשהנשיא עמנואל מקרון לא נשא את נאומו המתוכנן לאומה על תגובתו למשבר החברתי שהוביל לתחילת ההפגנות בנובמבר בשל השריפה - והם רתחו עוד יותר כשעשירי המדינה נרתמו בתוך שעות והבטיחו מאות מיליוני אירו למען שיקומה של הקתדרלה, כל זאת בזמן שהם נותרו לא מרוצים מהמענה של ממשלת צרפת לדרישותיהם.

אסון בדרום אפריקה: 13 נהרגו כשקיר קרס בכנסייה

לפחות 13 בני אדם נהרגו ורבים נפצעו כאשר קיר התמוטט בכנסייה פנטקוסטלית בדוברן, שבדרום אפריקה, בעת חגיגות חג הפסחא. שירותי החירום מסרו כי 29 אנשים הובהלו לבית החולים לאחר שהקיר קרס במחוז החוף של קוואזולו נטאל. פקידים מקומיים האשימו בטרגדיה בגשמים הכבדים באיזור. לפי הדיווחים המקומיים, רוב הקורבנות הם נשים, בהן ילדה בת 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully