וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתנגשות עם מכונית: רוכב אופנוע בן 24 נהרג בכביש 431

צעיר נהרג מפגיעת רכב ממחלף רמלה לכיוון תל אביב. צוות מד"א שהעניק לו טיפול רפואי, פינה אותו לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו. בתאונה נפצעו שתי נשים נוספת - רוכבת האופנוע שנפצעה בינוני, ונוסעת הרכב שנפצעה קל. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה

רוכב אופנוע נהרג בהחלקה בכביש 71, 23 נובמבר 2018. מד"א, מד"א
מותו נקבע בבית החולים. ניידת מד"א/מד"א, מד"א

רוכב אופנוע בן 24 מחולון נהרג לפנות בוקר (שבת) מפגיעת רכב בכביש 431 ממחלף רמלה לכיוון תל אביב. יחד עמו הייתה על האופנוע נוסעת נוספת, בשנות ה-20 לחייה, שנפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים תל השומר. נוסעת הרכב הפוגע פונתה לבית חולים אסף הרופא כשהיא פצועה קל.

צוות מד"א שהעניק לו טיפול רפואי, פינה אותו לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו. "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", סיפר פראמדיק מד"א אלון כהן.

עוד הוסיף כי "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים. רוכבת נוספת שהייתה איתו על האופנוע ונהגת הרכב טופלו בשטח על ידי צוותים נוספים של מד"א ופונו לבית החולים כשמצבן בינוני וקל". המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

לקריאה נוספת:
שני אחים בני 13 נפצעו באורח קשה מפגיעת רכב סמוך לג'לג'וליה
תאונה קטלנית באלעד: בת עשר נהרגה מפגיעת כלי רכב מסחרי
תאונה קטלנית ליד קריית אתא: רוכב אופנוע בן 18 נהרג מפגיעת רכב

רוכב אופנוע פצוע קשה בתאונת דרכים ברחוב קוליץ בירושלים, מאי 2011. איחוד הצלה,
14 רוכבי אופנועים נהרגו מתחילת השנה/איחוד הצלה

זהו האופנוען השני שנהרג בתאונת דרכים השבוע. ביום רביעי נהרג בתאונה בחיבור של כביש 431 וכביש 4313, רוכב האופנוע ניסים וענונו, תושב בית שמש בן 51. מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי 14 רוכבי אופנועים וקטנועים נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים לעומת 12 רוכבים שנהרגו בתאריך המקביל בשנת 2018. מדובר בעליה של כ-15%.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר הבוקר כי "כמעט בכל שבוע בממוצע נהרג רוכב אופנוע בתאונת דרכים ואלו נתונים קשים שהמדינה חייבת להתמודד איתם בדרך אחרת מאשר להפנות את האשמה רק לרוכבים עצמם שמשלמים את מחיר ההפקרות".

עו דאמר כי "במקום לשמור על הרוכבים ולדאוג לבטחונם, המדינה פשוט מפקירה אותם כשהתשתית והתכנון בכבישים רבים לא מותאמים גם לרוכבים וכמו כן צבע הסימון על הכביש גורם להחלקה ואביזרי הבטיחות יקרים. חייבים כבר היום לתקן את הליקויים בכבישים ולעודד יותר ויותר רוכבים להצטייד באביזרי בטיחות כדי למנוע את ההרוג הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully