וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחים בני 13 נפצעו באורח קשה מפגיעת רכב סמוך לג'לג'וליה

השניים רכבו על אופניים חשמליים בכביש 444 ונפגעו מרכב. הנערים פונו לבתי החולים מאיר ובילינסון כשאחד מהם מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ואחיו בהכרה מעורפלת עם חבלת ראש. בעקבות התאונה נחסם הכביש לתנועה מחורשים לג'לג'וליה. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: מד"א

שני אחים כבני 13 נפצעו הערב (שלישי) באורח קשה מפגיעת רכב בכביש 444 סמוך לצומת ג'לג'וליה בעת שרכבו על אופניים חשמליים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבתי החולים מאיר בכפר סבא ובילינסון בפתח תקווה, כשאחד מהם מחוסר הכרה עם פגיעה רב-מערכתית, מורדם ומונשם, והשני בהכרה מעורפלת עם חבלת ראש.


הבוקר נמסר כי מוסיף להיות קשה מצבו של הנער שהובהל לבית החולים שניידר מתאונת הדרכים בג'לג'וליה. אמש הועבר ליחידה לטיפול נמרץ בבית החולים כשהוא מונשם ומורדם. מצבו מוגדר קשה. הוא סובל מפגיעת ראש וחבלות פנימיות מרובות. מוסיף להיות קשה גם מצבו של הנער שהובהל לבית החולים "מאיר" אמש, הוא מורדם מונשם עבר ניתוח בלילה ויתכן ויעבור ניתוח נוסף היום.

בעקבות התאונה כביש 444 נחסם לתנועה מדרום לצפון בקטע שבין צומת חורשים ועד לצומת ג'לג'וליה. בוחני התנועה החלו בחקירת נסיבות התאונה. מבית החולים מאיר נמסר כי הנער שהגיע למרכז הרפואי עבר סדרה של טיפולים מצילי חיים וכעת מוכנס לחדר ניתוח. מצבו מוגדר קשה. אחיו הועבר ליחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים. מצבו מוגדר אף הוא קשה והוא מורדם ומונשם.

עוד בוואלה! NEWS
נתניהו בנאום ניצחון: "לא מפחד מאיומים ולא נרתע מהתקשורת"
בנט מודה בהפסד: "אין לי טענות לאיש, רק אני אחראי לתוצאה"
במרחק של 220 ק"מ מחוף תאילנד: כלב תועה חולץ מלב ים

(עדכון ראשון: 22:23)

נער נפגע כשנפל מאופניים ביישוב בחבל מודיעין, 16 באפריל 2019. מד"א
זירת התאונה, הערב/מד"א
נער נפגע כשנפל מאופניים ביישוב בחבל מודיעין, 16 באפריל 2019. מד"א
זירת התאונה, הערב/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully