וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בדרום אפריקה: 13 נהרגו כשקיר קרס בכנסייה

הגשמים הכבדים גרמו לקריסת קיר בכנסייה בדוברן בעת תפילות חג הפסחא ולמותם של 13 בני אדם. הרשויות דיווחו כי רוב הקורבנות הם נשים, ובהן אף ילדה בת 11. אנשי הקהילה מחפשים סיוע בכדי לבנות מחדש את הכנסייה. "נוצרים מכל הזרמים ניצבים בסולידריות"

שירות הכנסייה- יום שישי הטוב בדרום אפריקה, לאחר שהתמוטט קיר הכנסייה ומחץ למוות 13 בני אדם. רויטרס, אתר רשמי
נזירה בדוברן מניחה פרחים בעת חגיגות ''יום שישי הטוב", אמש/אתר רשמי, רויטרס

לפחות 13 בני אדם נהרגו ורבים נפצעו כאשר קיר התמוטט בכנסייה פנטקוסטלית בדוברן, שבדרום אפריקה, בעת חגיגות חג הפסחא. שירותי החירום מסרו כי 29 אנשים הובהלו לבית החולים לאחר שהקיר קרס במחוז החוף של קוואזולו נטאל. פקידים מקומיים האשימו בטרגדיה בגשמים הכבדים באיזור. לפי הדיווחים המקומיים, רוב הקורבנות הם נשים, בהן ילדה בת 11.

החומה בחזית הכנסייה הקדושה הפנטקוסטלית התמוטטה בתחילת מה שתוכנן סוף שבוע ארוך להנצחת חג הפסחא הנוצרי. תחנת הטלוויזיה המקומית דיווחה כי ביום שישי התקיימה תפילה מיוחדת באוהל גדול מול הכנסייה.

עוד בוואלה! NEWS:
"עדיין יש לי סיוטים": מאסר עולם להורי בית הזוועות בקליפורניה
האפודים הצהובים נגד עשירי צרפת: "מיליארד אירו לנוטרדאם, ודבר לא לנזקקים"
נשיא ליבריה עובד מהבית בשל נחשים במשרד

הכומר תוליסזווה בוטלזי, ראש עיריית זולולנד, מסר כי הקהילה הרוסה ובכוונתם להתפלל עבור אלו שנפגעו מהטרגדיה. ''נוצרים מכל הזרמים - אנו ניצבים בסולידריות. אנו כאן להתפלל עם הכנסייה, להתפלל עם המשפחות ולהציע את תמיכתנו כי אלוהים יכול באמת לרפא את הפצעים שלהם''.

נשיא המדינה, סיריל רמאפוזה, שביקר בכנסייה בשנה שעברה, התבקש לסייע בבניית כנסייה חדשה. שרת העבודה, מילדרד אוליפנט, היא חברה בכנסייה ובעת ביקורה בזירת האירוע אמרה כי ''גם בתקופה הקשה הזאת, אנחנו עדיין צריכים לסמוך על אלוהים''.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
התמוטטות קיר בכנסייה בדרום אפריקה. אתר רשמי
התמוטטות קיר בכנסייה בדרום אפריקה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully