וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ליבריה עובד מהבית בשל נחשים במשרד

מזכיר העיתונות אמר כי ג'ורג' וואה ויתר עובדי משרד החוץ, שבו שוכנת לשכת הנשיא, פונו למשך כמה ימים בשל פעולות הדברה במקום. "זה רק כדי להבטיח שדברים זוחלים ומפחידים לא יהיו במבנה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נשיא ליבריה ג'ורג' וואה נאלץ לעבוד ממעונו הפרטי אחרי שנחשים נמצאו במשרדו - כך דיווחה רשת BBC. מזכיר התקשורת סמית' טובי אמר כי ביום רביעי האחרון התגלו שני נחשים שחורים במבנה שלה משרד החוץ, שבו נמצא משרדו הרשמי של הנשיא. המקום פונה מכל יושביו עד 22 באפריל.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

"זה רק כדי להבטיח שדברים זוחלים ומפחידים מסולקים מהמבנה", אמר. "משרד החוץ מארח את לשכתו של הנשיא, כך שבמזכר פנימי התבקש הצוות להישאר בבית בזמן הדברת המקום". הוא הדגיש כי וואה ישוב למשרדו ביום שני, בין אם הנחשים יילכדו ובין אם לא. לדבריו, הסיכוי להימצאותם של נחשים במבנה הישן גבוהה בשל מערכת הניקוז.

סרטון שפורסם באתר FrontPage Africa נראו עובדים במקום מנסים לתקוף את הנחשים בסמוך לעמדת הקבלה של הבניין. "הנחשים לא חוסלו, היה חור קטן שם שדרכו הם עשו את דרכם חזרה", אמר מזכיר העיתונות.

לפי BBC, כוחות משטרה ומאבטחי הנשיאות נצפו שומרים על מעונו של וואה בבירה מונרוביה, וצי של מכוניות, כולל ג'יפים מלווים, חנו מחוץ למתחם. הלשכה של נשיא ליבריה נמצאת בבניין משרד החוץ מאז 2006, אז כילתה שריפה את האחוזה הנשיאותית הסמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully