וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבני ברק ופרטים חדשים על הירי במקסיקו | כותרות השבת

אישה בת 60 נדקרה למוות בביתה בני ברק, בנה נעצר בחשד למעשה. פעוטה נפגעה באורח אנוש בטביעה בבריכה פרטית באילת. צעיר פלסטיני נהרג בהפגנות בגבול עזה. המפלגות הערביות סיכמו על התמודדות משותפת, אך בל"ד מתמהמהת, וליברמן שיגר מסר לנתניהו. חדשות סוף השבוע

צילום: טוויטר

חשד לרצח בבני ברק: בת 60 נדקרה למוות בביתה; בנה נעצר

אישה כבת 60 נדקרה למוות היום בביתה ברחוב הרצל בבני ברק. מותה של האישה נקבע במקום. לדירה הגיעו שוטרים שעצרו את בנה בן ה-32 בחשד למעשה. צוות מד''א שהגיעו למקום דיווחו על אישה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

גרסת החשודה במקסיקו: "חיסול הישראלים הוזמן על ידי קרטל סמים"

חיסולם של הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי, שנורו למוות בבית קפה במקסיקו סיטי, הוזמן על ידי אחד מקרטלי הסמים הגדולים במדינה - כך דווח בעיתון המקסיקני "אל אוניברסל", על בסיס הצהרותיה החדשות של החשודה בירי, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33. אחרי שהודתה כי נשכרה לחסל את שני הישראלים תמורת 5,000 פזו, השווים לאלף שקלים, טענה גוטיירס-רוחאנו בחקירה כי מדובר בסכום קבוע שאותו היא גובה עבור כל חיסול. לטענתה, היא הוזמנה על ידי קרטל "חליסקו", שאנשיו היו מי שירו בחניון בניין המרכז המסחרי שבו נמצא בית הקפה, ייתכן שבניסיון לסייע לה להימלט.

בת שלוש טבעה בבריכה בבית פרטי באילת; מצבה אנוש

פעוטה בת שלוש טבעה היום בבריכה בבית פרטי באילת. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה. כשחזר הדופק, הפעוטה פונתה להמשך טיפול בבית החולים יוספטל שבעיר. מבדיקה ראשונית עולה כי הפעוטה ככל הנראה שהתה מתחת למים כמה דקות עד שנראתה ונמשתה על ידי בני משפחה.

עוד בוואלה!

הבדיקה והזיכוי המפתיע: תעלומת הדנ"א בחקירת האונס בקפריסין

לכתבה המלאה

ההפגנות בגבול עזה: הרוג ועשרות פצועים פלסטינים, בהם 22 ילדים

משרד הבריאות הפלסטיני בעזה הודיע כי מת מפצעיו צעיר כבן 23 שנפצע אמש מירי צה"ל באזור חאן יונס שבעזה. עוד דווח כי 56 פלסטינים נפצעו בהפגנות בגבול הרצועה, 38 מהם נפצעו מירי חי. בין הפצועים - 22 ילדים ושלוש נשים. כמו כן, נטען כי נגרם נזק לאמבולנס במקום.

טכנולוגיה מול יין: טראמפ מאיים לפעול נגד מס ההיי-טק הצרפתי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ איים אמש למסות יינות תוצרת צרפת, כנקמה על כוונת פריז להטיל מיסים חדשים על חברות טכנולוגיה אמריקניות. בשבוע שעבר אמר טראמפ לנשיא צרפת כי הוא מודאג מהמהלך ואתמול תקף את מקרון כשצייץ: "בקרוב נודיע על פעולה הדדית משמעותית בתגובה לטיפשות של מקרון. אם מישהו יטיל עליהן (חברות הטכנולוגיה) מס, זאת תהיה המדינה שלהן, ארצות הברית", הוסיף טראמפ. תמיד אמרתי שיין אמריקני טוב יותר מיין צרפתי!".

המפלגות הערביות ירוצו במסגרת הרשימה המשותפת; בל"ד מתמהמהת

ראשי המפלגות הערביות חד"ש, תע"ל ורע"ם הגיעו להסכמות על התמודדות משותפת בבחירות - כך הודיעו היום במסיבת עיתונאים משותפת במלון רמאדה בנצרת. נציגי מפלגת בל"ד נעדרו מההצהרה המשותפת ומהמפלגה נמסר כי הוועד המרכזי של המפלגה ידון מחר בהתפתחויות האחרונות ויכריע בעניין הרשימה המשותפת.

ליברמן: "לא פוסל את נתניהו, אבל גם לא חלק מהפולחן שלו"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום בשבתרבות שהתקיימה בחדרה כי "אנחנו מחויבים לממשלה לאומית רחבה. אני לא פוסל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל אני גם לא חלק מהפולחן שלו". עם זאת, ליברמן הוסיף באירוע שבתרבות בחדרה כי "בני גנץ לא יכול לבד להקים ממשלה, כחול לבן והליכוד בתחרות מי מתחנף יותר לחרדים".

העליון בארה"ב אישר: 2.5 מיליארד דולר יופנו למימון החומה בגבול מקסיקו

בית המשפט העליון בארצות הברית אישר הלילה לממשלו של הנשיא דונלד טראמפ להפנות סכום בסך 2.5 מיליון דולר, שאושר על ידי הקונגרס, מתקציב משרד ההגנה לטובת בניית החומה בגבול המדינה עם מקסיקו. מדובר בתקציב שיספיק לבנייה של כ-150 ק"מ מהחומה. קביעת בית המשפט, חרף התנגדותם למהלך של מחוקקים דמוקרטים וממשלת מקסיקו השכנה, הביאה לניצחונו של הנשיא באחת מהבטחות הבחירות המרכזיות שלו.

נבדק חשד להצתה: שריפה פרצה במתחם המדעטק בחיפה

שתי שריפות פרצו הבוקר בשכונת הדר כרמל שבחיפה במתחם המדעטק. האש אותה בשני מוקדים במקום, במבנה הטכניון הישן ובבית הספר הריאלי. במשטרה והכוחות הכיבוי בודקים חשד להצתה. המדעטק הוא בניין הטכניון הראשון בחיפה ונחשב לאחד מסמליה הבולטים של העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully