וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבני ברק: בת 60 נדקרה למוות בביתה; בנה נעצר

כוחות משטרה הגיעו אל דירת האישה ומצאו אותה מוטלת ללא רוח חיים. השוטרים עצרו את בנה בן ה-32 בחשד למעשה. במשטרה בודקים בין היתר את עברו הנפשי של הבן החשוד ברצח

צילום: כאן 11, עריכה: תומר לוי

אישה כבת 60 נדקרה למוות היום (שבת) בביתה ברחוב הרצל בבני ברק. מותה של האישה נקבע במקום. לדירה הגיעו שוטרים שעצרו את בנה בן ה-32 בחשד למעשה. צוות מד''א שהגיעו למקום דיווחו על אישה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

סגן ניצב יאיר וייצנברג, מפקד תחנת בני ברק, שהגיע לזירה אמר: "הבוקר לקראת השעה 6 מתקבל דיווח על אדם משתולל בדירה. ניידות שמגיעת למקום מבחינים באישה מוטלת בדירה ללא רוח חיים. הבן שלה כנראה היה בעימות איתה, הוא היה בדירה ונעצר במקום. אנחנו ממתינים לבדיקת מעבדה לבדיקת האירוע". במשטרה בודקים בין היתר את עברו הנפשי של הבן החשוד ברצח. הוא צפוי להיות מובא הערב להארכת מעצר בבית המשפט.

פראמדיק מד"א עומר חזן סיפר: כשנכנסו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

אישה בת 65 נדקרה בבני ברק, ככל הנראה על ידי בנה, 27 ביולי 2019. דוברות מד''א, אתר רשמי
צוותי מד''א בזירת האירוע/אתר רשמי, דוברות מד''א

בחודש מאי, הפרקליטות הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד יניב קמינסקי, בן 44 מלוד, בגין רצח אימו ויויאן קמינסקי. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירה סוכצקי כפיר, השניים שהו בדירתם בלוד בתאריך ה-27 לאפריל. בסמוך לכך גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את אימו.

כשהבינה האם כי הנאשם מתכנן להמיתה, התקשרה אל השכנה המתגוררת באותו הבניין וזעקה לעזרה. באותה עת, ניגש הבן אל המנוחה אשר שהתה במטבח הדירה והכה אותה בראשה ובגופה ובעת שהייתה שכובה על גבה הוא רכן מעליה, הניח את ידיו על צווארה, תוך שהוא חונק אותה. גם כאשר הידפקו השכנה והשוטרים על דלת הדירה אשר הייתה נעולה, וניסו לפרוץ אל הדירה, הנאשם המשיך בביצוע זממו, והתעלם מדפיקותיהם ולא חדל עד אשר עלה בידי השוטרים לפרוץ לדירה. כתוצאה ממעשיו, נחבלה המנוחה אנושות, בראשה, פונתה לבית החולים ומתה למחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully