וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "לא פוסל את נתניהו, אבל גם לא חלק מהפולחן שלו"

יו"ר ישראל ביתנו אמר כי "לא ניכנס לשום ממשלה עם החרדים ולא עם המשיחיים. האתגרים הביטחוניים מחייבים להקים ממשלה לאומית רחבה". על האיחוד מימין לליכוד אמר: "אם שקד תלך עם המשיחיים - זה לא בא בחשבון"

צילום: שלומי גבאי

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (שבת) כי "אנחנו מחויבים לממשלה לאומית רחבה. אני לא פוסל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל אני גם לא חלק מהפולחן שלו". עם זאת, ליברמן הוסיף באירוע שבתרבות בחדרה כי "בני גנץ לא יכול לבד להקים ממשלה, כחול לבן והליכוד בתחרות מי מתחנף יותר לחרדים".

ליברמן אמר כי "לא ניכנס לשום ממשלה עם החרדים ולא עם המשיחיים. האתגרים הביטחוניים מחייבים להקים ממשלה לאומית רחבה. שקד הייתה שרת משפטים מצויית, אבל אם היא תלך עם המשיחיים זה לא בא בחשבון". ליברמן הוסיף כי "נצטרך לגייס ח"כים שיבינו שהצורך הוא רוב של ממשלה לאומית רחבה.
מבחינתנו, ממשלה עם דרעי וסמוטריץ' זאת ממשלת הלכה ולא ניכנס אליה. גם בתוך הליכוד חלק גדול בעד הגישה שלי".

ליברמן בשבתברבות בחדרה, 27 ביולי 2019. שלומי גבאי, אתר רשמי
"אני לא חלק מהפולחן של נתניהו''. אביגדור ליברמן, היום/אתר רשמי, שלומי גבאי

בתוך כך, ראש הממשלה לשעבר וחבר הנהגת המחנה הדמוקרטי, אהוד ברק אמר הבוקר כי "כולנו חייבים לעצור את הברית בין המושחתים לכהניסטים. נתניהו נשען על הקבוצה הלא לגיטימית הזו כדי להימלט מאימת הדין. ביחד, בדרך הם מרסקים את מערכת המשפט, החברה האזרחית, התקשורת ואפילו את ערכי צה"ל". ברק אמר את הדברים באירוע שבתרבות בהוד השרון.

המועמד יאיר גולן מהמחנה הדמוקרטי אמר בשבתרבות כי ''אני קורא לעמיר בוא תצטרף נקים גוש שמאלי חדש וגאה. לא נשב עם נתניהו מהסיבות הבאות: נתניהו מהמערכה ההיא של 1996, מערכה אלימה, זה איש שמבסס את תהילתו הפוליטית על ביזוי ושיסוי. למה אנחנו שוכחים את התמונות של רבין במדי אס אס. מי עשה את זה? זה היה בלי ידיעתו. מי הסתובב עם ארון מתים? יש פה טובי בנינו, קבורים בבתי הקברות, גם בקיבוצים, בית השיטה זה 11 הרוגים ביום הכיפורים, להם צריכים לקרוא בוגדים? למה להכפיש מישהו במדינת ישראל זה לקרוא לו שמאלן?".

יו"ר מרצ וראש רשימת "המחנה הדמוקרטי", ניצן הורוביץ, אמר באירוע שבתרבות ברמת השרון כי הרשימה החדשה לא תצטרף בשום מחיר לממשלה בראשות נתניהו או הימין. "נתניהו צריך ללכת הביתה, והמחנה הדמוקרטי הוא היחיד בזירה הפוליטית שמתחייב באופן חד-משמעי לא לשבת אתו ולא לחלץ אותו מכתבי האישום. נגמר עידן החנופה לימין", אמר הורוביץ. עוד אמר כי רבים מתומכי מפלגת העבודה פונים כעת למחנה הדמוקרטי כדי לתמוך בגוש שמאל חזק בבחירות, שינהל קמפיין אגרסיבי ונשכני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully