וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע ירי בווירג'יניה, שיפור במצב הפצוע בפיגוע | כותרות השבת

מביה"ח שערי צדק נמסר כי מצבו של גבריאל לביא שנפצע בעיר העתיקה התייצב; עובד עירייה בווירג'יניה שבארה"ב הרג 12 בני אדם; ח"כ רוסו לא פוסל את חבירת העבודה למפלגות אחרות; טראמפ הטיל מכסים על מקסיקו. חדשות סוף השבוע

שיפור במצב הפצוע בפיגוע הדקירה בירושלים

מצבו של גבריאל לביא, הפצוע מהדקירה אתמול (שישי) בעיר העתיקה בירושלים משתפר, כך נמסר מבית החולים שערי צדק. הפיגוע התרחש בסביבות השעה 06:00 כשהמחבל יוסף וג'יה סדויל, בן 18, תושב השטחים, נכנס לשער שכם ודקר את לביא, תושב ירושלים בן 50, ששהה בסמוך ופצע אותו באורח אנוש. כעת מצבו מוגדר קשה, והוא מורדם ומונשם. שוטרים שהיו במקום הבחינו במחבל והחלו במרדף.

מסע ירי בווירג'יניה: עובד עירייה הרג 12 בני אדם

12 בני אדם נהרגו מירי המוני במרכז עירוני בווירג'יניה ביץ'. היורה חוסל על ידי המשטרה במהלך מסע הירי. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו, בהם אחד מהשוטרים, ושלושה מתוכם במצב אנוש. גורמים רשמיים זיהו את היורה כדוויין קראדוק, מהנדס בן 40, שעל פי הדיווחים פוטר מעבודתו לאחרונה - ורצה לנקום. אולם, הרשויות עדיין חוקרות את המניע האפשרי שלו למעשה. במשטרה המקומית אמרו כי הוא ביצע ירי "חסר אבחנה".

רוסו על אפשרות החבירה למפלגה אחרת: "לא פוסל כרגע שום דבר"

ח"כ טל רוסו (העבודה) התייחס לאפשרות החבירה למפלגה נוספת ואמר כי "אני לא פוסל כרגע שום דבר". באירוע "שבתרבות" בכפר סבא הוסיף רוסו כי "אנחנו בונים את כל התהליך של המפלגה, אולי עוד נתאחד עם מדינה אחרת". לדבריו, "יש סכנה גדולה שהימין יתחזק ובעוד שלושה חודשים נוכל לקבל מפלגות שחשבנו שייעלמו מהמפה".

נסראללה: "מלחמה עם איראן תבעיר את האזור, ישראל תשלם את המחיר"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר כי ישראל הייתה משלמת את המחיר אילו ארצות הברית הייתה פותחת במלחמה עם איראן. בנאום לילי, שאותו נשא אחרי שבאיראן ובקהילות שיעיות אחרות בעולם המוסלמי את יום אל-קודס, טען נסראללה כי "ישראל חלשה יותר מאי פעם למרות יכולותיה הצבאיות. היא מפחדת מהטילים מלבנון, מעזה ומסוריה, וטוענת שיש גם טילים בעיראק". הוא הוסיף כי "אין הנהגה לישראל והיא נשענת לחלוטין על תמיכת ארצות הברית", בצל הפגנות שהתקיימו במהלך היום נגד ישראל ותכנית השלום של טראמפ, שאותה כינה "פשע המאה".

עוד בוואלה!

בין מס' 1 לאגף 10: במאמץ להפוך משפיט לשליט - לכל אחד יש מחיר

לכתבה המלאה

פסגת מדינות האסלאם במכה: "מגנות את התמיכה הבינלאומית בכיבוש"

הארגון לשיתוף פעולה אסלאמי גינה כל החלטה שהתקבלה על ידי גוף בינלאומי שתומכת ב"כיבוש המתמשך", כולל החלטתה של ארצות הברית להכיר בירושלים כבירת ישראל. בהצהרה שנמסרה מהמדינות המשתתפות בוועידה במכה נמסר כי הן מגנות לכל הצעדים הבלתי חוקיים מצדה של ישראל שנועדו לשנות את העובדות בשטחים הכבושים ולערער את פתרון שתי המדינות.

רוסיה דוחה את בקשת ארדואן: על טורקיה לבלום את המורדים באידליב

רוסיה הודיעה כי זו אחריותה של טורקיה לעצור את המורדים באידליב שבסוריה מלתקוף אזרחים ומטרות רוסיות. כמו כן, היא אותתה כי תמשיך לתמוך בתקיפה של ממשלת סוריה באזור למרות התנגדות טורקיה. "אנחנו זקוקים הפסקת אש באידליב, ויש להגיע להישג לפיו הטרוריסטים יפסיקו לתקוף מטרות אזרחיות ומתקנים בהם נמצאים חיילים", אמר דובר הקרמלין דמיטרי פשקוב, והוסיף כי "זו האחריות של הצד הטורקי".

תאונה קטלנית בסמוך לחברון: גבר בן 40 נהרג; ארבעה נפצעו

גבר בן 40 נהרג וארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונת דרכים בין משאית לרכב בכביש 60, בסמוך לצומת בית חגי שבדרום הר חברון. צוות מד"א שהגיע למקום החל בניסיונות החייאה, אך בסופם קבע את מותו של ההרוג.

בתום סריקות: גופת גבר אלמוני נמשתה מהמים מול חוף הכרמל

גופת אלמוני ללא רוח חיים נמשתה מהמים צפונית לחוף הכרמל. זאת לאחר שימאי, תושב המרכז כבן 70, דיווח אמש למשטרה כי זיהה מול חופי עתלית אדם צף במים, כשמצבו לא ידוע.

טראמפ הטיל מכסים על מקסיקו: עד לעצירת ההגירה הבלתי-חוקית

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע כי על כל הסחורות שמגיעות ממקסיקו, יוטל מס בהדרגתיות בחודשים הקרובים. זאת בשל העלייה בכמות המהגרים החוצים את הגבול ממקסיקו לארצות הברית. בחשבון הטוויטר שלו, כתב טראמפ כי מ-10 ביוני, יוטל מס של 5%, שיעלה בהדרגה "עד שבעיית המהגרים הבלתי חוקיים תתוקן".

בתי מגורים ומתנ"ס פונו בשל שריפה שפרצה בפארק בקריית שמונה

בניינים ומתנ"ס פונו בשל שריפת קוצים שפרצה בקריית שמונה, בפארק הזהב שבעיר. שוטרים הוזנקו למקום, וסייעו לכוחות הכיבוי להשתלט על האש, בהרחקת סקרנים ופינוי על פי הצורך. מחשש להתפשטות האש פונו מספר בנייני מגורים ברחובות עליית הנוער וקרן היסוד. לאחר כמה שעות, הכוחות הצליחו להשתלט על השריפה והדיירים שבו לביתיהם.

רוסיה: עשרות פצועים בפיצוץ מפעל תחמושת

38 בני אדם נפצעו היום (שבת) בפיצוץ במפעל "קריסטל" לייצור תחמושת וחומרי נפץ לשימוש אזרחי וצבא בעיר דזרזינסק שברוסיה - כך על פי הודעת רשות החירום במדינה. המפעל ממוקם במרחק של כ-400 קילומטרים ממזרח למוסקבה, ועל פי הדיווחים הדי הפיצוץ גרמו לנזק רב בסביבתו.

צלם הולנדי ניסה לברוח משבי ארגון טרור בפיליפינים - ונהרג

אוולד הורן, צלם הולנדי בן 59 שהוחזק כבן ערובה על ידי הארגון האסלאמיסטי הפיליפיני אבו סיאף, נהרג היום (שבת) על ידי חוטפיו כשניסה להימלט במהלך קרב עם כוחות הביטחון באי ג'ולו - כך הודיע הצבא בפיליפינים. ריי פאבאיו, תת אלוף בצבא המדינה השוכנת במערב האוקיינוס השקט, אמר כי הורן, העוסק בצילום ובצפרות, נהרג במהלך קרב יריות שארך כ-90 דקות במסגרת מבצע צבאי נגד הארגון שנשבע אמונים לדאעש. שישה לוחמים של אבו סיאף נהרגו בקרב. פאבאיו הוסיף כי בין ההרוגים הייתה גם "אשתו השנייה של מנהיג הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully