וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו על אפשרות החבירה למפלגה אחרת: "לא פוסל כרגע שום דבר"

חבר הכנסת התייחס לאפשרות כי מפלגת תתאחד עם סיעות נוספות, ואמר כי "יש סכנה גדולה שהימין יתחזק". בתגובה למו"מ שניהלו השבוע בעבודה על כניסה לממשלה טען: "גם אם חמאס היה מציע הצעה היינו בודקים אותה". ח"כ בן ברק: "בכיר בליכוד הציע לי להיות שר ביטחון וסירבתי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: תומר לוי

ח"כ טל רוסו (העבודה) התייחס היום (שבת) לאפשרות החבירה למפלגה נוספת ואמר כי "אני לא פוסל כרגע שום דבר". באירוע "שבתרבות" בכפר סבא הוסיף רוסו כי "אנחנו בונים את כל התהליך של המפלגה, אולי עוד נתאחד עם מדינה אחרת". לדבריו, "יש סכנה גדולה שהימין יתחזק ובעוד שלושה חודשים נוכל לקבל מפלגות שחשבנו שייעלמו מהמפה".

בנוסף לכך, האלוף לשעבר הגיב למשא ומתן שניהלה השבוע מפלגתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על כניסה לממשלה. "אם יש סיכוי להציל את המדינה, לשמור על הדמוקרטיה ולמנוע מסע בחירות נוסף ולחסוך שלושה מיליארד שקל למדינה ועוד חצי שנה של אי-תפקוד - איך אפשר שלא להסתכל על ההצעה?", אמר רוסו. "גם אם חמאס היה מציע הצעה או סוריה, היינו בודקים את זה".

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
המפלגות הערביות זכו למועד ב' - וכעת הציבור יחייב אותן לאחדות
בנימין נתניהו: ליברמן קיבל כל מה שרצה, ובחר שוב להפיל ממשלה
סקרי בחירות ראשונים: ישראל ביתנו מתחזקת, הליכוד שומרת על כוחה

טל רוסו, שבת תרבות בכפר סבא, 1 ביוני 2019. ניב אהרונסון
"בונים את כל תהליך המפלגה". רוסו, היום/ניב אהרונסון

באירוע השתתף גם ח"כ רם בן ברק (כחול לבן) שאמר כי לפני פיזור הכנסת קיבל הצעה מבכיר בליכוד המקורב לנתניהו. "הוא הציע לי להיות שר הביטחון, ממלא מקום ראש הממשלה והאחראי על המשא ומתן עם הפלסטינים בעקבות תכנית המאה, אבל סירבתי", טען בן ברק. "מבחינתי נתניהו הוא המשחית הלאומי והמפלג הלאומי. אין מצב שאשב בממשלה אחת שכל מה שהוא גורם זה לשנוא אחד את השני".

"השיקולים האישיים גוברים על השיקולים הממלכתיים, רואים את זה גם בפיזור הכנסת האחרון", תקף בן ברק את ראש הממשלה. "הוא קיבל מנדט להקים ממשלה והוא לא הצליח, הוא היה צריך להחזיר את המנדט לנשיא". לדבריו, "חברי הכנסת מהליכוד מפחדים פחד מוות ממרכז הליכוד שלא יבחרו בהם אם הם ילכו נגד נתניהו".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של בן ברק כי "לאחרונה יש תופעה חדשה, כל מי שרוצה לנפח בערך עצמו מספר שקיבל איזושהי הצעה. כדאי שילמדו את חוקי הכנסת לפני הפברוק הבא. הדברים של רם בן ברק הם בדיחה חסרת בסיס. ראש הממשלה נתניהו או איש מטעמו לא הציעו לו דבר, ובדיקה קצרה היתה מגלה שלהצעות כאלה אין שום היתכנות משפטית".

עוד באותו נושא

גבאי: העבודה תתמזג בבחירות הקרובות עם מרצ או עם כחול לבן

לכתבה המלאה
המשנה לראש המוסד לשעבר רם בן ברק בשבתרבות בחדרה, 13 בינואר 2018. שלומי גבאי
"נתניהו הוא המשחית הלאומי". בן ברק/שלומי גבאי

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) התייחס אף הוא לפיזור הכנסת השבוע: "ידענו מהרגע הראשון שנתניהו לא רוצה אותנו בממשלה". אבידר, שמפלגתו עמדה בלב הסערה הפוליטית, טען כי "נתניהו עסק ארבעה שבועות בניסוח חוק החסינות, לאחר מכן שבוע בזהות מבקר המדינה, ונשאר לו שבוע לעסוק בבניית קואליציה". עוד העריך כי "בבחירות נתניהו יתקוף אותנו ואנחנו נתחזק. אנחנו לא פוחדים ממנו, הוא לא מפחיד אותנו באיומים שלו".

חבר הכנסת עפר שלח (כחול לבן) התארח בשבתרבות בבאר שבע ואמר כי "גלי ההלם של מה שקרה השבוע עוד לא שככו. אני מאמין שאת המחיר של זה נתניהו ישלם בקלפי". שלח הסביר כי יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מספק לכחול לבן הזדמנות נוספת, שכן "אף אחד בתקשורת לא יודע לספור אותו בשמאל או בימין. בהחלט יכול להיות שהוא בונה את עצמו כלשון מאזניים".

(עדכון ראשון: 12:35)

אינפו לו"ז בחירות. עיבוד תמונה
אינפו לו"ז בחירות/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully