וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של גבריאל שנפצע קשה בפיגוע הדקירה בירושלים

מבית החולים שערי צדק נמסר כי במצבו של לביא, בן 50 תושב העיר, חל שיפור - אולם הוא עדיין מורדם ומונשם. לביא נדקר אתמול בעיר העתיקה על ידי תושב השטחים בן 18. נער נוסף נדקר ונפצע בפיגוע באורח בינוני

צילום: משטרת ישראל, רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

מצבו של גבריאל לביא, הפצוע מהדקירה אתמול (שישי) בעיר העתיקה בירושלים משתפר, כך נמסר מבית החולים שערי צדק. הפיגוע התרחש בסביבות השעה 06:00 כשהמחבל יוסף וג'יה סדויל, בן 18, תושב השטחים, נכנס לשער שכם ודקר את לביא, תושב ירושלים בן 50, ששהה בסמוך ופצע אותו באורח אנוש. כעת מצבו מוגדר קשה, והוא מורדם ומונשם. שוטרים שהיו במקום הבחינו במחבל והחלו במרדף.

החשוד נמלט לכיוון צומת הרחובות בית הבת ודוד, שם דקר את הנער ישראל מאיר נחומברג, שנפצע בינוני. נחומברג בן ה-16 נפצע בגבו, וממיטתו בבית החולים הדסה עין כרם שחזר אתמול את רגעי האימה. "פתאום מישהו קפץ עלי, זה היה פחד מוות". הצעיר נדקר על ידי סדויל, בעת שהלך ברחוב דוד ביחד עם אחיו ורכב על אופניים.

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע דקירה כפול בעיר העתיקה בי-ם: שני פצועים אנוש ובינוני
פצוע הפיגוע בי-ם: "הייתי עם האופניים ופתאום מישהו התנפל עליי"
"לא פעלו כמצופה": לוחמים הודחו עקב התנהלותם בפיגוע באריאל

פיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים - 31.5. דוברות משטרת ישראל
זירת הפיגוע בירושלים/דוברות משטרת ישראל

"רכבתי על אופניים מכיוון החורבה לכיוון שער יפו, עצרתי לתקן משהו באופניים, ופתאום מצד ימין קפץ עלי המחבל מאחת הסמטאות והרגשתי שהוא נתן לי בוקס בגב. מיד הסתובבתי אחורה וראיתי את הסכין ביד שלו מלאה בדם. ישר התחלתי לרוץ", שחזר נחומברג.

לדבריו, "אם הייתי עומד ולא במקרה מתקן משהו באופניים, הוא יכול היה לפגוע בי בצוואר. אחרי שדקר אותי, המחבל התחיל לרדוף אחרי אח שלי ומיד ירו בו השוטרים". הוא הוסיף כי הסכין פספסה במעט את עמוד השדרה שלו. "זה היה נס, הסכין פגעה סנטימטר ליד עמוד השדרה שלי. זה היה כל כך חד שלא הרגשתי אפילו את הדקירה, כמו שבשחיטה לא מרגישים כלום".

עוד באותו נושא

פצוע הפיגוע בי-ם: "הייתי עם האופניים ופתאום מישהו התנפל עליי"

לכתבה המלאה
הנער שנפצע בפיגוע הדקירה בשער שכם מאושפז בבי"ח הדסה, 31 במאי 2019. רוני כנפו
הנער שנפצע בפיגוע/רוני כנפו

בתיעוד מתוך מצלמות האבטחה נראה המחבל כשהוא רץ אל עבר הצעיר הרכוב על אופניו, דוקר אותו בכוח - ונמלט. אחיו שהיה איתו רץ בחזרה לבית הכנסת כדי להזעיק עזרה ומשם פונה הפצוע לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם בעיר עם פציעות בגבו. "התקדמתי לכיוון החורבה כיוון שזה מקום מרכזי, וחשבתי שהכוחות יגיעו יותר מהר לחורבה. בחור שהיה שם ראה את פצע הדקירה ואמר לי שזה לא משהו קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully