וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום סריקות: גופת גבר אלמוני נמשתה מהמים מול חוף הכרמל

1.6.2019 / 11:54

כוחות השיטור הימי הוזעקו לאזור עתלית בעקבות דיווח שהתקבל מימאי על אדם שצף במים, כשמצבו לא ידוע. לאחר חיפושים נמצא הגבר, כשהוא ללא רוח חיים ומותו נקבע במקום. ייתכן כי גופתו נמצאה במים כבר שבועות ונסחפה ממדינות שכנות

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

גופת אלמוני ללא רוח חיים נמשתה הבוקר (שבת) מהמים צפונית לחוף הכרמל. זאת לאחר שימאי, תושב המרכז כבן 70, דיווח אמש למשטרה כי זיהה מול חופי עתלית אדם צף במים, כשמצבו לא ידוע.

בתום סריקות באזור עתלית ומול חופי דרום חיפה אנשי יחידת השיטור הימי בשיתוף ספינות נוספות איתרו את הגופה. גורמי רפואה בשטח קבעו את מותו של הגבר, וגופתו תועבר אל המכון לרפואה משפטית באבו כביר.

על גופו של האלמוני נמצא חגור הצלה, אולם הוא טרם זוהה. כמו כן, בשלב זה ייתכן כי הגופה נמצאה במים כבר שבועות ונסחפה ממדינות שכנות.

עוד בוואלה! NEWS:
מבן גוריון ועד לבני: הרכבות הממשלה שהסתבכו לאורך ההיסטוריה
מסע ירי בווירג'יניה: עובד עירייה הרג 12 בני אדם
נסראללה: "מלחמה עם איראן תבעיר את האזור, ישראל תשלם את המחיר"

יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל אתרה  בתום סריקות נרחבות, אלמוני ללא רוח חיים מול חוף כרמל, 1 יוני 2019. שיטור ימי חיפה, אתר רשמי
הגופה שנמשתה מהמים, הבוקר/אתר רשמי, שיטור ימי חיפה

השבוע, חמישה בני אדם אותרו לאחר שיצאו לשיט מחוף הדקל בכנרת אתמול בשעות הצהריים ומאז נעלמו עקבותיהם. על הסירה היו אב ושני בניו וכן שני חבריהם, תושבי ירושלים וכוכב יעקב שבבנימין. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים פוריה בטבריה, שם עדיין מאושפז צעיר בן 22 במצב קל-בינוני הסובל מהיפותרמיה.

בתום שעות של חיפושים פקחי רשות הטבע והגנים איתרו את החמישה כשסירת המפרש בה שטו הפוכה, כששלושה מהשטים היו עליה ושניים במים. הפקחים של היחידה הימית מצאו אותם בעזרת אמצעי לראיית לילה טרמי הקפיצו כוחות משטרה לסיוע ופינוי השטים.

עוד באותו נושא

בתום חיפושים: חמישה בני אדם אותרו לאחר שסירתם נעלמה בכנרת

לכתבה המלאה
כוחות שיטור ימיים שהשתתפו בסריקות אחר הנעדרים בכנרת, 27 במאי 2019. דוברות משטרת ישראל
כוחות שיטור ימיים שהשתתפו בסריקות אחר הנעדרים בכנרת, השבוע/דוברות משטרת ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חוף הכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully