וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט נגד גנץ, חנין זועבי הודיעה על פרישה | כותרות השבת

שר השיכון לשעבר יצא נגד גנץ ואמר כי "כשאין לך מה להגיד אתה לא מדבר". יו"ר סיעת יש עתיד ח"כ עפר שלח ציין כי "ציפי לבני בהחלט ראויה להצטרף למפלגתנו". חנין זועבי הודיעה כי לא תתמודד בבחירות לכנסת. היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב נחת בארץ. חדשות סוף השבוע

ראש בית הנבחרים ננסי פלוסי מדברת על ההשבתה בממשלה/צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

יועצו של טראמפ נחת בישראל: "מזהיר את סוריה משימוש בנשק כימי"

היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית, ג'ון בולטון, נחת היום בישראל. בשיחה עם עיתונאים הזהיר את ממשלת סוריה מהאפשרות שתנצל את נסיגת הכוחות האמריקניים כדי להשתמש בנשק כימי. "לחלוטין אין שינוי בעמדתה של ארצות הברית נגד השימוש בנשק כימי על ידי המשטר הסורי ולחלוטין אין שינוי בעמדתנו לפיה שימוש זה יגרור תגובה חזקה מאוד מצדנו - כמו שעשינו כבר פעמיים", אמר בולטון.

הפגישה התפוצצה: טראמפ מאיים להשבית את הממשל לחודשים או שנים

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיגי הקונגרס נכשלו פעם נוספת בניסיון להגיע לפתרון שיסיים את השבתת הממשל האמריקני שנמשכת כבר שבועיים, וסנאטור דמוקרטי אמר כי הנשיא איים בפגישה כי ההשבתה תימשך "חודשים, או אפילו שנים". לאחר הפגישה איים טראמפ כי ישתמש בתקנות חירום לבניית החומה, שלא דורשות את אישור הקונגרס, על אף שהוא צפוי להיתקל בקשיים משפטיים.

בשל השבתת הממשל: מאות עובדי אבטחה בשדות התעופה הודיעו שהם "חולים"

ההשבתה החלקית של הממשל בארצות הברית נכנסה ליומה ה-14, וכעת נראה שהעובדים אשר מצופים לעבוד מבלי לקבל שכר הולכים ומאבדים את הסבלנות. לפי דיווח ברשת CNN, מאות עובדי אבטחה בארבעה שדות תעופה גדולים בארצות הברית דיווחו במקביל כי הם חולים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קרב הגנרלים: גלנט תוקף - "אלפי קצינים יודעים למה גנץ שותק"

השר לשעבר יואב גלנט אמר באירוע שבתרבות בנס ציונה כי "בני גנץ שותק. אני חושב שהוא יודע למה הוא שותק. גם אני יודע למה הוא שותק, וגם אלפי קצינים ששירתו תחת פיקודנו יודעים למה הוא שותק. כשאין לך מה להגיד אתה לא מדבר. התמונה היא ברורה ואני לא אתערב באיך השמאל מחלק את המנדטים שלו".

יש עתיד פותחים את הדלת ללבני: "ראויה להתחבר אלינו"

יו"ר סיעת יש עתיד ח"כ עפר שלח אמר כי "יו"ר מפלגת התנועה ציפי לבני בהחלט ראויה להצטרף למפלגתנו". באירוע "שבתרבות" בחדרה אמר שלח כי "אנחנו לא מתפצלים, אצלנו לא מפטרים בשידור חי ולא נוטשים מפלגה ומשאירים אותה עם חובות, אנחנו במגעים עם כולם". לפי ההערכות במערכת הפוליטית, לבני תבחר לאחד כוחות עם לפחות מפלגה נוספת אחת, לאחר הפיצול בסיעת המחנה הציוני והפסקת השותפות עם יו"ר העבודה אבי גבאי.

אבו מאזן: לסוגייה הפלסטינית קשיים מול ארה"ב, ישראל וחמאס

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר כי הסוגייה הפלסטינית עומדת בפני קשיים בשלוש חזיתות - מול ארצות הברית, ישראל וחמאס. הוא הוסיף במפגש עם כתבים ואנשי רוח בקהיר כי הוא אינו מתכוון לשאת ולתת על "עסקת המאה" שמגבש ממשל טראמפ בשל ההכרה האמריקנית בירושלים כבירת ישראל.

לא ממנה מפכ"ל עד הבחירות: ארדן האריך את כהונת ממלא המקום

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן החליט היום להאריך את מינוי ניצב מוטי כהן כממלא מקום מפכ"ל המשטרה בארבעה חודשים, ולהמתין עם הגשת מועמד למינוי קבע עד כינון הממשלה החדשה. ארדן הסביר כי לאחר שבחן את מכלול השיקולים הנוגעים למועמדים ולהליך המינוי ובהתחשב בעובדה שאנו נמצאים שלושה חודשים לפני יום הבחירות, צפוי וברור שהליך מינוי שיתקיים, יסבול מחוסר ודאות, הן בהיבט המשפטי והן בהיבט הציבורי, שכן הדיון הציבורי בעת הזו לא יעסוק בשיקולים המקצועיים של המינוי והבסיס לו עלול לנבוע משיקולים פוליטיים ולא מטובת המשטרה וכן קיים חוסר ודאות משפטית באשר ליכולת להשלים ההליך לפני מועד הבחירות.

בכיר אמריקני: "לארצות הברית אין מסגרת זמן לנסיגה מסוריה"

לארצות הברית אין מסגרת זמן לנסיגה מסוריה, אך היא לא מתכוונת להישאר שם לנצח, כך אמר בכיר במשרד החוץ האמריקני, לפני ביקורו המתוכנן של שר החוץ מייק פומפאו במזרח התיכון. "רק כדי להבהיר", הוסיף הגורם, "אנחנו לא מתכוונים שתהיה לנו נוכחות צבאית בסוריה לזמן בלתי מוגבל. הנשיא החליט שניסוג, ואנחנו מתכננים כיצד לעשות זאת", אמר הבכיר שתדרך עיתונאים לפני מסעו של פומפאו למזרח התיכון.

שלושה הרוגים מירי באולם באולינג ליד לוס אנג'לס: הרקע נבדק

שלושה בני אדם נהרגו מירי באולם באולינג בעיר טורנס שבקליפורניה. ארבעה אזרחים נוספים נפצעו מהירי והרקע נבדק. המשטרה המקומית מסרה כי התקבל דיווח על יריות שנשמעו ועל מספר רב של נפגעים באולם המשחקים "גייבל האוס בול".

החשבון נסגר: חוסל מתכנן הפיגוע נגד המשחתת האמריקנית

מתכנן המתקפה נגד משחתת "קול" האמריקנית בשנת 2000 ככל הנראה חוסל בתקיפה אווירית בתימן ביום שלישי האחרון - כך אמר גורם אמריקני לרשת CNN. הגורם אמר כי המידע המודיעיני מצביע על כך שג'מאל אחמד מוחמד עלי אל-בדוואי נהרג במבצע משולב במחוז מאריב.

30 אלף איש במקלטים: שיטפנות והצפות בדרום תאילנד בעקבות הסופה

בתיהם של יותר מ-30 אלף בני אדם הוצפו ונותקו מחשמל בעקבות הסופה "פאבוק" שפגעה באיים הדרומיים של תאילנד. הסופה החזקה ביותר זה שלושה עשורים הביאה עמה כמויות גשם גדולות ורוחות במהירות של יותר מ-75 קילומטרים בשעה שהגיעו לחלקה הדרומי של תאילנד והביאו לנזקים כבדים ולפינוי של אזרחים מאזורים שנפגעו.

מתקפת סייבר נרחבת נגד מרקל ופוליטיקאים ברחבי גרמניה

גורמים בגרמניה גילו כי פרטים אישיים של מאות פוליטיקאים גרמנים, ביניהם גם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נגנבו והתפרסמו בחודש שעבר בחשבון בטוויטר. בין היתר פורסמו פרטי אנשי קשר, שיחות פרטיות ופרטים כלכליים של דמויות מכל מפלגה בגרמניה חוץ ממפלגת הימין הקיצוני AfD, וכן גם מידע של סלבריטאים ועיתונאים.

חמש נערות בנות 15 נהרגו בשריפה שפרצה ב"חדר בריחה" בפולין

חמש נערות בנות 15 נהרגו וגבר בן 25 נפצע בשריפה שפרצה ב"חדר בריחה" בעיר קושאלין שבצפון-מערב פולין - כך נמסר מגורמים רשמיים במדינה. דוברת במשטרה אמרה כי הקורבנות ככל הנראה חגגו יום הולדת של אחת מהן. הצעיר שנפצע פונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות ולא יכול היה לענות באופן מידי לשאלות החוקרים, המבררים את נסיבות השריפה. עוד אמרה הדוברת כי גופות הנערות נמצאו לאחר שכבאים כיבו אש שפרצה במקום בסביבות השעה חמש בצהריים.

תאונה קטלנית בדרך לדיסניוורלד: 5 ילדים נהרגו בהתנגשות בפלורידה

חמישה ילדים שהיו בדרכם לפארק השעשועים "דיסני וורלד" ושני מבוגרים נהרגו בהתנגשות ארבעה כלי רכב בכביש מהיר במדינת פלורידה שבארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully