וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים מירי באולם באולינג ליד לוס אנג'לס

המשטרה המקומית בעיר טורנס שבקליפורניה מסרה כי ארבעה בני אדם נוספים נפצעו כתוצאה מהירי, שהרקע אליו לא ידוע, במתחם המשחקים. "רצנו לבר ותפסנו מחסה", סיפר עד ראייה. היורה טרם נתפס

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שלושה בני אדם נהרגו היום (שבת) מירי באולם באולינג בעיר טורנס שבקליפורניה. ארבעה אזרחים נוספים נפצעו מהירי והרקע עדיין נבדק. המשטרה המקומית מסרה כי התקבל דיווח על יריות שנשמעו ועל מספר רב של נפגעים באולם המשחקים "גייבל האוס בול". היורה, או היורים, טרם נתפסו.

המשטרה קראה לאזרחים להתרחק מהמתחם, שנמצא בעיר החוף הממוקמת קרוב ללוס אנג'לס.
חסוס פרז, שנכח במקום בעת הירי, סיפר ל"לוס אנג'לס טיימס" כי שמע ארבע יריות. "רצנו לבר ותפסנו מחסה. שמענו שכמה אנשים נורו", אמר פרז.

בחודש נובמבר האחרון נהרגו לפחות 12 בני אדם, בהם שוטר בירי בבר בדרום קליפורניה. עוד עשרה בני אדם נפצעו במסע ההרג ההמוני בעיר טאוסנד אוקס, אחד מיני רבים שחוותה ארצות הברית בתקופה האחרונה. היורה, גבר לבן בן 28, לבש לפי עדי ראיה ברדס שחור וסרט לראשו. המשטרה מצאה אותו מת במקום, אך לא ברור אם הוא ירה בעצמו או שנהרג על ידי השוטרים, ומה היה המניע שלו.

לקריאה נוספת
ארה"ב: ארבעה הרוגים בתקרית ירי בשיקגו; הרוג באירוע ירי בדנבר
ארה"ב: ארבעה הרוגים ושני פצועים באירוע ירי במרילנד
ארה"ב: שוטר נהרג וארבעה נוספים נפצעו באירוע ירי בדרום קרוליינה

זירת הירי במתחם הבאולינג בקליפורניה 5 בינואר 2019. צילום מסך
הירי בקליפורניה, היום/צילום מסך

זה היה מסע הירי הקטלני ביותר בארצות הברית מאז ש-17 תלמידים ומורים נהרגו בתיכון בפרקלנד, פלורידה, לפני כשנה, ופחות משבועיים אחרי ש-11 יהודים נהרגו בטבח בבית כנסת בפיטסבורג. הירי בפיטסבורג הגיע לאחר שחבילות נפץ נשלחו לדמוקרטים בכירים, לגורמים רשמיים לשעבר ולרשת CNN, כולם מבקריו של טראמפ.

(עדכון ראשון: 11:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully