וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ארבעה הרוגים בתקרית ירי בשיקגו; הרוג באירוע ירי בדנבר

ארבעה בני אדם נהרגו בתקרית ירי בבית חולים בשיקגו - שני אנשי הצוות הרפואי, שוטר והיורה. החשוד ירה למוות בארוסתו, רופאה, ככל הנראה על רקע נקמה. בדנבר, אדם נהרג ושלושה נוספים נפצעו קשה. לא נעצרו חשודים

ארבעה בני אדם נהרגו הלילה (שלישי) בתקרית ירי סמוך לבית החולים "מרסי" בדרום שיקגו שבארצות הברית. בין ההרוגים היו שוטר, רופאה וטכנאי רפואי. ההרוג הנוסף הוא היורה, אך טרם ידוע אם נורה על ידי השוטרים או שירה בעצמו למוות. לפי הדיווחים, החשוד כבן 32, פתח במסע ההרג כדי להתנקם בארוסתו הרופאה.

בתוך כך, בתקרית ירי בדנבר שבקולרדו, נהרג אדם אחד ושלושה אחרים נפצעו באורח קשה. המשטרה המקומית מסרה כי לא נעצרו חשודים וכי בשלב זה לא ברור אם מדובר ביותר מיורה אחד. היורה פתח בירי בפינת רחוב, במחוז שבו שוכנים בתי מלון ומסעדות רבים.

לקריאה נוספת
פרסם סרטונים מיזוגניים: גבר רצח שתי נשים בסטודיו ליוגה בפלורידה
פשע שנאה בארה"ב: 11 נרצחו בבית כנסת בפיטסבורג; היורה נעצר

זירת הירי בבית החולים "מרסי" בשיקגו 20 בנובמבר 2018. אי-פי, AP
כוחות משטרה בזירת הירי בשיקגו, היום/AP, אי-פי
זירת הירי בביה"ח בשיקגו 20 בנובמבר 2018. אי-פי, AP
זירת הירי בשיקגו, היום/AP, אי-פי

בשיקגו התבקשו התושבים להתרחק מהאזור וכוחות חירום גדולים הוזעקו למקום. שוטרים מקומיים ערכו חיפוש יסודי בבית החולים, בסיומו הודיעו כי האזור בטוח. ראש העיר, רם עמנואל, קיים הערכת מצב במטה המשטרה בעיר והתעדכן באירועים.

עדי ראייה סיפרו כי היורה ירה שוב ושוב באישה סמוך למגרש חניה מחוץ לבית החולים. לאחר מכן, הוא נכנס למבנה ופתח באש לעבר אנשים נוספים.

עדת ראייה נוספת תיארה כי "קיבלנו קריאת 'קוד כסוף' באינטרקום - המשמעות היא שאנחנו צריכים לנעול את עצמנו במקום בו אנחנו נמצאים. נעלנו את עצמנו ושמענו קריאת 'קוד כחול' פעמיים. הקוד הוכרז פעמיים בפער של חמש דקות, כלומר מישהו מת או ששני אנשים מתו".

תיעוד זירת הירי בשיקגו

לפני כשבועיים לפחות 12 בני אדם, בהם שוטר, נהרגו בירי בבר בדרום קליפורניה. עוד עשרה בני אדם נפצעו במסע ההרג ההמוני בעיר טאוסנד אוקס, אחד מיני רבים שחוותה ארצות הברית בתקופה האחרונה. היורה, גבר לבן בן 28, לבש לפי עדי ראיה ברדס שחור וסרט לראשו. המשטרה מצאה אותו מת במקום, אך לא ברור אם הוא ירה בעצמו או שנהרג על ידי השוטרים, ומה היה המניע שלו.

(עדכון ראשון: 23:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully