וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסם סרטונים מיזוגניים: גבר רצח שתי נשים בסטודיו ליוגה בפלורידה

המשטרה טרם יודעת מה המניע הרשמי למסע הירי במכון בטלהאסי, שבו פתח באש סקוט פול ביירל, בן 40, ששם קץ לחייו לפני שנעצר. הוא היה מוכר למשטרה בחשד לעבירות מין ותקף ברשת נשים כשכינה אותן "זונות" על כך שהן מבלות עם גברים מגזעים אחרים

צילום: CNN

גבר שפרסם סרטונים מיזוגניים וגזעניים ברשת הרג שתי נשים בסטודיו ליוגה בפלורידה ביום שישי. לפי המשטרה, סקוט פול ביירל, בן 40, הואשם גם בהטרדה מינית של נשים. הוא התאבד אחרי שירה למוות בשתי הנשים, בנות 61 ו-21, בסטודיו בטלהסי. הקורבנות זוהו כננסי ואן וסם, בת 61, שעבדה באוניברסיטה, ומאורה בינקלי, בת 21, שלמדה בה.

שלושתם היו קשורים לאוניברסיטת פלורידה, אך לא ברור אם הם הכירו אחד את השני. עוד חמישה בני אדם נפצעו במסע הירי, אחד מיני רבים שפוקד את ארצות הברית לעתים קרובות, אך המניע של הרוצח עוד לא ברור. עם זאת, הוא היה מוכר לרשויות בעקבות הטרדות של נשים צעירות באזור. ב-2012 וב-2016 הוא נעצר אחרי שתפס ישבנים של נשים, אולם הוא שוחרר בהמשך.

גבר שפרסם סרטונים מיזוגיניים ברשת ירה למוות בשתי נשים במכון יוגה בפלורידה. רויטרס
היורה והקורבנות היו קשורים לאוניברסיטת פלורידה. שתי הנרצחות/רויטרס

ביירל, ששירת בעבר בצבא, פרסם סרטונים שבהן קרא לנשים "זונות" ו"פרוצות". הסרטונים, שנחשפו בבאז פיד, הועלו כולם ב-2014, בהפרש של שלושה ימים. באחד מהם הוא דיבר על רצונו "לפוצץ" את ראשה של אישה מסוימת. הוא אף תקף נשים שאותן האשים בבגידה "בדם שלהן" מאחר שהן היו בזוגיות עם גברים מגזעים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully