וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ארבעה הרוגים ושני פצועים באירוע ירי במרילנד

21.9.2018 / 4:45

הירי התרחש במרכז הפצה של רשת בתי המרקחת "ריט אייד", בו עובדים כאלף אנשים. החשודה, שגורמים רשמיים טענו כי הייתה עובדת מתוסכלת, ירתה בעצמה לאחר שהרגה שלושה בני אדם נוספים. בהמשך מתה מפציעה

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

ארבעה בני אדם נהרגו אמש (חמישי) באירוע ירי בעיר אברדין הנמצאת בקצה הצפון מזרחי של מדינת מרילנד בארצות הברית. החשודה בירי, שלפי דיווח ב-CNN עבדה במרכז הפצה של רשת בתי המרקחת "ריט אייד", ירתה למוות בשלושה בני אדם במקום שבו עובדים כאלף אנשים. שני בני אדם נוספים נפצעו.

לאחר מכן החשודה ירתה לעצמה בראש בניסיון להתאבד, ללא הצלחה, ולאחר מכן ירתה בעצמה שוב. היא נתפסה כשהיא פצועה באורח קשה ואושפזה בבית חולים מקומי, ובהמשך מתה מפצעיה.

השריף המקומי ג'פרי גהאלר סיפר כי בשעה 9:06 שעון מקומי התקבל דיווח על יריות שנורו במרכז ההפצה באברדין. "מיד הגבנו, תוך חמש דקות היינו שם. נכנסנו לבניין, ניסינו למצוא חשודים. יש כמה פצועים וכמה הרוגים". "מדובר בחשוד בודד, ונראה שהיה שימוש באקדח. כוחות הביטחון בזירה לא ירו", מסר השריף.

עוד בוואלה! NEWS:
ניסיונות חדירה והפגנות ליליות: למה צה"ל מכיל את האירועים בגבול עזה?

הבולשת הפדרלית (FBI) מסייעת לכוחות המשטרה המקומיים בטיפול במקרה. מושל מרילנד, לארי הוגאן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מחשבותינו עם כל מי שנפגע באירוע. אנחנו עוקבים אחר המתרחש ומוכנים להציע כל עזרה שתידרש".

בחודש יוני האחרון, חמישה בני אדם נהרגו וכמה אחרים נפצעו באירוע ירי במערכת של עיתון בעיר אנאפוליס, בירת מדינת מרילנד, באחת המתקפות הקטלניות ביותר נגד עיתונאים בתולדות ארצות הברית. מפקד המשטרה המקומית מסר כי החשוד בירי בעובדי העיתון "קפיטל גאזט" הוא ג'ארוד ראמוס, בן 38 מלורל שבמרילנד.

(עידכון ראשון: 17:37)

עוד באותו נושא

ארה"ב: חמישה הרוגים וכמה פצועים באירוע ירי במערכת עיתון במרילנד

לכתבה המלאה
אירוע ירי במרילנד, ארה"ב 20 בספטמבר 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה! NEWS
אירוע ירי במרילנד, ארה"ב 20 בספטמבר 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully