וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של המחבל הדורס בירושלים: עובדת במערכת החינוך

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 11:46

לוואלה נודע כי אשתו של חוסיין קראקע, המחבל שרצח שני ילדים וצעיר בפיגוע הדריסה בירושלים, היא עובדת בחינוך מיוחד במזרח ירושלים. עוד נודע כי אשתו של המחבל נמצאת כעת בחופשת לידה, וכי מידת מעורבותה בפיגוע נחקרת

כוחות הביטחון אטמו את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים. 12 בפברואר 2023/דוברות משטרת ישראל

לוואלה נודע היום (ראשון) כי אישתו של חוסיין קראקע, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים ביום שישי האחרון, עובדת עובדת במערכת החינוך הירושלמית.

קראקע ביצע שלשום את פיגוע הדריסה הקטלני בשכונת רמות בירושלים , בו נרצחו האחים יעקב ישראל פלאי ואשר מנחם פלאי בני ה-6 וה-8, ואלטר שלמה לדרמן בן ה-20. קראקע, ערבי ישראלי כבן 31, מעיסאוויה היה מוכר למשטרה מעבירות פליליות שביצע בעבר ונורה למוות על ידי שוטר שלא בתפקיד בזמן הפיגוע.

אריה קינג חבר מועצת עיריית ירושלים מסר כי "אשתו של המחבל מיום שישי עובדת במינהל החינוך של ‎עיריית ירושלים. היא צריכה לקבל מכתב פיטורים, זה יהיה המעשה החינוכי הנכון לעשות ויפה שעה אחת קודם"

חוסיין קראקע, ביצע את פיגוע הדריסה בשכונת רמות, ירושלים, 10 בפברואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רצח שלושה בני אדם בפיגוע הדריסה בירושלים, חוסיין קראקע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעיריית ירושלים נמסר: "מדובר בעובדת בחינוך המיוחד במזרח ירושלים, אשר נמצאת כעת בחופשת לידה. האירוע בכללותו ומידת מעורבותה של העובדת, נמצא בחקירת גורמי הבטחון. בסיום החקירה, תפעל העירייה בהתאם לתוצאותיה ולהנחיות גורמי הבטחון".

מוקדם יותר היום, אטמו כוחות המשטרה בסיוע צה"ל את בית משפחתו של קראקע. המחבל עצמו גר בבית שכור, ולכן הבית שנאטם היה של הוריו שני אחיו של המחבל, שנעצרו על ידי כוחות הביטחון. בנוסף, בתום חקירת הפיגוע נודע כי המחבל היה מתמודד נפש ששוחרר השבוע מבית חולים פסיכיאטרי וחלה הידרדרות במצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully