וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחתן לפני כמה חודשים ונהרג לעיני אשתו: אלטר שלמה לדרמן נרצח בפיגוע בירושלים

עודכן לאחרונה: 10.2.2023 / 17:02

בן ה-20 נרצח באירוע הדריסה בשכונת רמות בבירה, כשאשתו הייתה עמו והם היו בדרכם לעשות את השבת אצל הוריו. המשטרה בודקת אפשרות כי נורה בשוגג על ידי אחד החמושים שירו במחבל. באירוע נרצח גם ילד בן 6, ובן 8 נפצע אנוש. גבר כבן 30 נפגע קשה ושניים נוספים בינוני

פיגוע דריסה בירושלים: ילד נרצח ושבעה נפצעו, המחבל נורה למוות/צילום: ניב אהרונסון

אחד הנרצחים בפיגוע הדריסה היום (שישי) בירושלים הוא אלטר שלמה לדרמן, תלמיד ישיבה בן 20 שהתחתן לפני כמה חודשים בודדים והיה לצד אשתו בזמן האירוע. השניים תכננו לנסוע לאלעד, כדי לעשות את השבת אצל הוריו. תחילה עלה חשד כי נפגע על ידי אחד החמושים שירו למוות במחבל, אך אחרי בדיקה גורם במשטרה שלל את אפשרות זו.

באירוע נרצח גם ילד בן 6 וילד בן 8 נפגע באורח אנוש, גבר כבן 30 במצב קשה ושניים במצב בינוני. צוותי רפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הילד במקום, מותו של הצעיר נקבע אחרי שפונה לבית החולים. המחבל, שהיה מוכר למשטרה מעבירות פליליות שביצע בעבר, נורה למוות על ידי שוטר שלא היה בתפקיד באזור הפיגוע.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל, חסיין קראקע בן 31 מעיסאוויה ובעל תעודת זהות כחולה, נהג במכונית מסוג מזדה בצבע כחול והתנגש בתחנת אוטובוס בשכונת רמות בירושלים סמוך לקבר שמואל הנביא. עוד עולה מהחקירה כי מרבית מהנפגעים הם בני משפחה אחת, שהיו בדרכם להכנות לקראת ערב השבת. הנפגעים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה.

פינקל שלמה אלתר שנרצח בפיגוע בירושלים, ירושלים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פינקל שלמה אלתר שנרצח בפיגוע בירושלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיגוע דריסה סמוך לתחנת אוטובוס,שכונת רמות, ירושלים, 10 בפברואר 2023. מד"א
זירת פיגוע הדריסה בירושלים. היום/מד"א

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הגיעו לזירת הפיגוע. ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לאטום את בית המחבל והריסתו, והנחה לתגבר כוחות בגזרה ולבצע מייד חקירות ומעצרים בסביבתו של המחבל. "התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בכל העוצמה ולהעמיק עוד יותר את אחיזתנו בארצנו", כתב ראש הממשלה בציוץ בטוויטר.

חובש מד"א שרגא רוזנטל סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו סמוך לתחנת האוטובוס רכב, לאחר שפגע בהולכי רגל שהמתינו בתחנה. ראינו שישה נפגעים ששכבו אחד ליד השני, מתוכם שני ילדים כבני 6 שהיו מחוסרי הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. גבר בן 27 וגבר כבן 30 היו מחוסרי הכרה ושני נפגעים נוספים בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני וביצענו פעולות החייאה בשני הילדים. מדובר באירוע קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully