וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע הקשה בירושלים: שני האחים נרצחו, אח נוסף התעכב - וניצל

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 9:14

אברהם פלאי וארבעה מילדיו היו בדרך לשמחה משפחתית בבני ברק. הוא ושלושה ילדים היו עמו בתחנת האוטובוס. האחים יעקב ואשר נפגעו מרכב המחבל - ומתו, אח נוסף נפצע קל והרביעי ניצל לאחר שהתעכב ברכב של אביו: "הוא לא יודע עדיין את גודל האסון"

כוחות הביטחון אטמו את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים. 12 בפברואר 2023/דוברות משטרת ישראל

אמש הובא למנוחות אשר מנחם פלאי בן ה-8 שנרצח בפיגוע הדריסה בירושלים ונקבר לצד אחיו יעקב בן ה-6 שמותו נקבע בזירה. האב אברהם מאושפז עדיין הבוקר (ראשון) בבית החולים שערי צדק בירושלים.

מפרטי האסון מתברר כי האב אברהם לקח עמו ארבעה ילדים לתחנת האוטובוס בשכונת רמות בבירה בדרך לשמחה משפחתית של בת דודה בבני ברק. שלושה ילדים היו עמו בתחנה, שניים מהם - יעקב ואשר - נפגעו וילד נוסף נפצע קל. כעת מתברר כי הילד הרביעי ניצל לאחר שהתעכב ברכב של אביו שחנה סמוך לתחנת האוטובוס.

הסב, עמוס ברונר אמר הבוקר: "האב עוד לא יודע את גודל האסון. הוא זקוק לרפואה גדולה". על אשר ויעקב סיפר: "הם היו ילדים רוחניים, טהורים ומשתוקקים כל כך אבל כנראה מזלם חזה. זאת רעידת אדמה משפחתית, אבל גם לתושבי הארץ. צריך לקחת את הדברים לתשומת הלב, להתחזק ולהיות רציניים יותר, כל אחד במה שהוא יכול למען עילוי נשמתם"

יעקב ואשר פלאי, נרצחו בפיגוע בירושלים. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
יעקב ואשר פלאי/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

יעקב ואשר נרצחו ביום שישי האחרון בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים. בפיגוע נרצח גם אלטר שלמה לדרמן בן ה-20, תלמיד ישיבה שהתחתן לפני כמה חודשים בלבד והיה בדרך יחד עם אשתו לעשות את השבת אצל הוריו באלעד. האירוע התרחש קצת יותר משלוש שעות לפני כניסת השבת. בעוד הנרצחים והפצועים חיכו לאוטובוס, האיץ מחבל ברכבו לעבר תחנת אוטבוס בשכונת רמות שבירושלים. המחבל, חוסיין קראקע בן 31 מעיסאוויה, נורה למוות על ידי שוטר שלא היה בתפקיד.

לפני כשבועיים בלבד, אירע פיגוע נוסף בעיר, בשכונת נווה יעקב, בו נרצחו בערב שבת שבעה בני אדם מירי מחבל בן 21 ממזרח ירושלים. יום למחרת, אירע עוד פיגוע במגדל דוד, במהלכו נפצעו קשה אב ובנו הקצין מירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully