וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון אטמו את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 7:29

כוחות משטרה ומג"ב פשטו הלילה על בית הוריו של המחבל חוסין קראקע ואטמו אותו. המחבל עצמו לא התגורר בבית שנאטם, אלא בבית שכור. מי שהתגורר בבית מלבד הוריו של המחבל, הם שני אחיו שנעצרו על ידי כוחות הביטחון

כוחות הביטחון אטמו את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים. 12 בפברואר 2023/דוברות משטרת ישראל

כוחות משטרה של מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב בסיוע כוח צה"ל אטמו הלילה (ראשון) את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים בשישי. המחבל, חוסין קראקע, לא התגורר בבית בשכונת א-טור, אלא בבית שכור. מי שגר בבית שנאטם הם הוריו ושני אחיו של המחבל, שנעצרו על ידי כוחות הביטחון.

לאחר מותו התפרסם כי קראקע, תושב שכונת עיסאוויה, סבל מבעיות נפשיות, ומשום שהוא חי בדירה שכורה יעלו קשיים באטימת והריסת ביתו. אמש, פשטו הכוחות על בית הוריו.

כוחות הביטחון אטמו את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים. 12 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
כוחות הביטחון אוטמים את בית המחבל, הלילה/דוברות משטרת ישראל

קראקע בן ה-31, שאושפז במוסד פסיכיאטרי ושוחרר ממנו בשבוע שעבר, האיץ את רכבו ביום שישי בסביבות השעה 13:00, והתנגש בתחנת אוטובוס בכניסה לשכונה בזמן שנוסעים רבים המתינו בה. בפיגוע נרצחו יעקב ישראל פלאי בן השש, אחיו אשר מנחם פלאי בן השמונה ושלמה לדרמן בן העשרים. מרבית הנפגעים הם בני משפחה אחת שירדו מאוטובוס בתחנה זמן קצר לפני הפיגוע. בלש משטרה שעבר במקום ירה לעבר המחבל והרג אותו.

עוד בוואלה!

כוחות הביטחון פשטו על בית הוריו של המחבל מפיגוע הדריסה בירושלים

לכתבה המלאה
כוחות הביטחון אטמו את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים. 12 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
כוחות הביטחון בשכונה בה התגוררו הוריו של המחבל, אמש/דוברות משטרת ישראל

לאחר הפיגוע, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שהגיע לזירה, אמר כי הנחה את המשטרה להיערך למבצע "לטיפול בקיני הטרור במזרח ירושלים החל מיום ראשון", שאותו כינה "חומת מגן 2". גורם מדיני אמר בתגובה לדברים כי ההחלטה על היציאה למבצע "חומת מגן" ב-2002 התקבלה בהחלטת ממשלה לאחר ש-131 ישראלים נהרגו בחודש אחד, והדגיש כי "לא מקבלים החלטה על מבצע חומת מגן ממדרכה בזירת פיגוע".

בן גביר חזר אמש על אמירתו בעניין היציאה למבצע למיגור הטרור והעלה שורת נושאים שהוא מתכוון להציג לקבינט המדיני-ביטחוני. "נחוש להוציא לפועל חומת מגן 2 בירושלים", צייץ השר. "לידיעת הגורמים שמתדרכים נגדי, בסמכות המשטרה, להרוס בתים לא חוקיים, לעצור יותר מ-150 יעדים ולפשוט על הבתים, לעצור את ההסתה במסגדים, לעצור חייבי מס ועוד רבות. ישיבת הקבינט חשובה ואבקש שם דברים נוספים, אבל המשילות חשובה מאוד ואני אדאג שכך יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully