וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פצועים בפיגוע דקירה בשומרון, תקרית בגבול עזה | כותרות השבת

נער ואביו נפצעו באורח קשה וקל לאחר שהגיעו לטיפול שיניים בכפר עזון והותקפו על ידי תושבי המקום. צה"ל ירה לעבר מחבלים ששיגרו רחפן שהטיל מטען בגבול עזה. צה"ל תקף בתגובה לשיגור חמש רקטות לשטח ישראל. איראן החלה בהפעלת צנטריפוגות. חדשות סוף השבוע

אתר רשמי/שלומי גבאי

בן 17 מהדרום נכנס לעזון שבשומרון לטיפול שיניים - ונפצע קשה מדקירות

נער בן 17 נפצע קשה היום ואביו בן ה-60 נפצע באורח קל בכפר עזון שבשומרון לאחר שככל הנראה הותקפו בדקירות. השניים הובאו על ידי כוח רפואה של צה"ל לחבירה עם צוותי מד"א סמוך למעבר אליהו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפלו ראשוני ופינו אותם לבית החולים מאיר שבכפר סבא. מבדיקה ראשונית עולה כי השניים הגיעו לקבל טיפול שיניים בכפר, שם גילו פלסטינים קיצוניים כי הם יהודים, התנפלו עליהם ודקרו אותם. הגבר בן ה-60 נפצע באורח קל וסיפר בבית החולים כי "מישהו דקר אותנו בכפר, לא יודע למה".

רכב צבאי נפגע ממטען שהשליך רחפן בגבול עזה; צה"ל תקף בתגובה

כלי טיס של צה"ל ירה היום לעבר חוליית מחבלים ששיגרה רחפן שחצה מדרום רצועת עזה לשטח ישראל. הרחפן הטיל מטען בסמוך לגדר המערכת וחזר מיד לשטח הרצועה. מצה"ל נמסר כי אין נפגעים לכוחות, אך נגרם נגרם נזק קל לרכב צבאי. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח מוקדם יותר כי צה"ל פתח בירי ארטילרי לעבר עמדת תצפית של חמאס בדרום הרצועה.

בתגובה לירי חמש רקטות לישראל: צה"ל תקף מטרות חמאס בעזה

חמש רקטות שוגרו אמש מרצועת עזה לשטח ישראל. בתגובה, צה"ל תקף כמה מטרות חמאס בצפון הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי המטרות שהותקפו כוללות מוצב ועמדות צבאיות, וזאת בתגובה לירי הרקטות מוקדם יותר הלילה. בעקבות השיגורים הופעלה אזעקה בשדרות, וכן ביישוב איבים ובקיבוץ אור הנר שבמועצה האזורית שער הנגב. אחת מהרקטות נפלה מחוץ לעיר וגרמה לשריפה מאחורי שכונה שנמצאת בבנייה. שתי תושבות לקו בחרדה, אך אין נפגעים בגוף ולא נגרם נזק.

עוד בוואלה!

פיגוע הדקירה בשומרון: "הבן שלי ניסה לגונן עלי - ונדקר"

לכתבה המלאה

ליברמן על חוק המצלמות: "אלו רק יחסי ציבור, מניפולציה בלבד"

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום כי "כל הסיפור של חוק המצלמות זה רק יחסי ציבור, זו רק מניפולציה". ליברמן אמר את הדברים באירוע שבתרבות בכפר סבא והוסיף כי "אם נתניהו יצטרך למנות את איימן עודה לשר החוץ כדי לשמור על השלטון, לא תהיה לו שום בעיה". בנוסף, אמר ליברמן על נתניהו כי "אני לא זוכר תקופה שכל מי שלא מסכים עם נתניהו הוא שמאל ורוצה לפגוע בו אישית, לאנשים אסור שתהיה דעה אחרת משלו. לא חווינו דבר כזה אף פעם, ברמת היסטריה בסולם 10 הוא הגיע כבר לרמת 15-16". למרות דבריו של ליברמן, בליכוד מעריכים שישראל ביתנו צפויה לתמוך בחוק.

צילומי הלווין חושפים: המכלית האיראנית הגיעה לנמל בסוריה

המכלית האיראנית "אדריאן דרייה 1" צולמה בחופי נמל טרטוס שבסוריה - כך חושפים היום צילומי לווין שביצעה ארצות הברית. לפני 19 יום עזבה המכלי האיראנית את חופי גילבלטר לאחר שבית המשפט אישר את שחרורה. זאת לאחר שנעצרה על ידי כוחות הנחתים הבריטים שעיכבו את כלי השייט בגיברלטר ביולי האחרון בחשד שהוא נושא נפט לסוריה בניגוד לסנקציות של האיחוד.

דיווח במקסיקו: נעצר חשוד בחיסול שני הישראלים בבית קפה

משטרת מקסיקו עצרה את מאוריציו חירם בחשד שהיה אחראי על רצח שני הישראלים, אלון אזולאי ובן סוטחי, בבית קפה במקסיקו סיטי ביולי האחרון - כך דווח אתמול בכלי התקשורת המדינה. לחירם עבר פלילי משנת 2015, אז נידון לעונש מאסר בגין שוד. הוא יועבר לבירת המדינה כדי להעמיד אותו לידי הרשויות. בהתחשב במיקומו של מאוריציו חירם, יש להניח כי ניתן היה לקשר אותו לכנופיית חאליסקו.

איראן החלה בהפעלת צנטריפוגות מתקדמות: "הזמן להצלת הסכם הגרעין אוזל"

איראן החלה בהפעלת צנטריפוגות מתקדמות כחלק מצמצום מחויבותה להסכם הגרעין - כך אמר היום דובר הסוכנות האיראנית לאנרגיה אטומית בהרוז קמאלוונדי. לדבריו, איראן החלה בהזרמת אורניום לצנטריפוגות המקדמות, וכי ביכולתה להעשירו עד לרמה של 20%. "הצעדים הללו הם הפיכים , אם הצד השני ימלא את התחייבויותיו", אמר והזהיר כי "הזמן להצלת הסכם הגרעין אוזל".

צוותי חילוץ בכוננות: מאות לכודים לחופי ארה"ב בשל ההוריקן

מושל קרוליינה הדרומית הזהיר אמש כי מאות בני אדם עלולים להיות לכודים באי בקרוליינה הדרומית עם התגברות השיטפונות אחרי הגעת הוריקן "דוריאן". הסופה העוצמתית הכתה באיים הפופולריים כאתרי נופש בחגים אחרי שכבר גרמה למותם של לפחות 43 בני אדם באיי הבהאמה. המושל רוי קופר הזהיר כי ההוריקן מתגבר באי אוקרקוק, שבו 800 בני אדם נותרו מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully