וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח במקסיקו: נעצר חשוד בחיסול שני הישראלים בבית קפה

לירן לוי, כתבנו לענייני משטרה

7.9.2019 / 1:20

מאוריציו חירם נעצר בחשד שהיה אחראי על רצח בן סוטחי ואלון אזולאי בבית קפה במקסיקו סיטי ביולי האחרון. בשנת 2015 הוא נשלח למאסר בגין שוד. הוא יועבר לבירת המדינה כדי להעמידו לדין ובמדינה מעריכים כי הוא קשור לכנופיית חאליסקו

צילום: טוויטר

משטרת מקסיקו עצרה את מאוריציו חירם בחשד שהיה אחראי על רצח שני הישראלים, אלון אזולאי ובן סוטחי, בבית קפה במקסיקו סיטי ביולי האחרון - כך דווח אתמול (שישי) בכלי התקשורת המדינה. לחירם עבר פלילי משנת 2015, אז נידון לעונש מאסר בגין שוד. הוא יועבר לבירת המדינה כדי להעמיד אותו לידי הרשויות. בהתחשב במיקומו של מאוריציו חירם, יש להניח כי ניתן היה לקשר אותו לכנופיית חאליסקו.

בן סוטחי הורשע בשנות השמונים בחלק שנטל בניסיון החיסול של מני אסלן. הוא הצליח להימלט מהכלא בישראל לפני 18 שנה בעזרת שוטר שסייע לו וברח למרכז אמריקה, שם הוביל כנופיית פשע. הוא הוסגר לישראל בחזרה לפני 14 שנה. לאחר שחרורו הוא שב למקסיקו - ושם חוסל ביחד עם חברו אלון אזולאי.

מאוריציו חירם, העבריין המוכר שנעצר במקסיקו בחשד לרצח שני הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי בבית קפה במקסיקו סיטי ביולי האחרון. 06 בספטמבר 2019.. אתר רשמי
בעל עבר פלילי משנת 2015. החשוד ברצח הישראלים מאוריציו חירם שנעצר במקסיקו/אתר רשמי

השניים נורו בעת שישבו בבית קפה במרכז המסחרי "ארץ פדרגל". סוטחי שהקפיד להיזהר לא הבחין במתנקשת, שישבה בשולחן הסמוך אליו. לאחר שזיהתה שאכן מדוברת בסוטי ואזולאי, היא שלפה את האקדח וירתה בהם מטווח אפס מספר רב של כדורים. החשודה, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, ניסתה להימלט, אך נלכדה בבניין על ידי אנשי הביטחון. על פי החשד, שני מעורבים נוספים היו אמורים לסייע לה להימלט והצליחו לברוח תוך כדי שירו על רכב משטרה שהגיע למקום.

בעיתון "מילניו" פורסם כי גוטיירס-רוחאנו קיבלה הוראות מפורטות בטלפון וכן באמצעות מכשיר אלקטרוני לביצוע חיסולם של סוטחי ואזולאי. היא נעצרה במרכז המסחרי "ארץ פדרגל" בבירה המקסיקנית שבו נמצא בית הקפה, זמן קצר לאחר שהשניים נורו לעיני הסועדים. מהחקירה עלה כי היא קיבלה 25 אלף פזו (4,622 שקלים) בעבור החיסול הכפול.

בחודש שעבר הארגון הבינלאומי לשיטור פלילי, אינטרפול, הוציא התראה אדומה לרשויות במקסיקו כדי לאתר את מקום המצאה של ונסה באלאר פאלס, האישה בעלת הזהות הבדויה שהתלוותה לסוטחי ואזולאי. על פי כלי תקשורת מקומיים, באלאר, שקיבלה את הכינוי "לה גרה" (הבלונדינית) בשל הפאה שנמצאה בזירה, הזמינה שולחן על השם הבדוי "ונסה באייר" בבית הקפה לשני הישראלים כדי לפתות אותם. החשודה, שעל פי הדיווחים שמה רשום כסגנית נשיא בחברת אינטרנשיונל ביזנס קפיטל קורפוריישן הפועלת במיאמי, הייתה חלק מחוליית החיסול.

עוד בוואלה

המבוי הסתום של בריטניה עלול להיות הבעיה של אירופה כולה

לכתבה המלאה
החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
החשודה, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33 שניסתה להימלט, אך נלכדה בבניין/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully