וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 73, היא הפכה אימא לתאומות: "אנחנו מאושרים"

מנגיאמה ירמטי סיפרה כי היא ובעלה בן ה-82 קיוו תמיד לילדים, אך לא הצליחו להיכנס להיריון. בזכות הפריה מלאכותית זה קרה, אך הבעל לקה בשבץ אחרי הרגע המשמח. ייתכן שהיא שברה שיא עולמי, אולם גילה טרם אומת

אישה שילדה זוג תאומות בגיל 73, הודו, 5 בספטמבר 2019. מתוך BBC, אתר רשמי
מנגיאמה ירמטי אחרי הלידה/אתר רשמי, מתוך BBC

אישה בת 73 מהודו הביאה לעולם תאומות, אחרי שעברה הפריה מלאכותית. "האם והתינוקות במצב טוב", אמרה הרופאה אומה סנקר, שטיפלה באישה, לרשת BBC בשפת הטלגו המדוברת במדינת אנדרה פרדש.

האישה, מנגיאמה ירמטי, אמרה שהיא ובעלה, בן 82, תמיד רצו ילדים, אולם הם לא הצליחו להיכנס להיריון עד עכשיו. "אנחנו מאושרים", אמר הבעל, סיטרמה רג'אראו, שעות אחרי הולדת בנותיו בניתוח קיסרי ביום חמישי האחרון. עם זאת, בחלוף יום הוא לקה בשבץ פתאומי והוא מאושפז בבית חולים.

"שום דבר לא נמצא בידיים שלנו, מה שצריך לקרות יקרה, זה הכול בידיי האל", אמר הבעל כשנשאל מי ידאג לילדים במקרה שמשהו יקרה לזוג בשל גילו המתקדם. ההורים סיפרו כי הם היו נתונים לסטיגמות בכפר שלהם משום שלא היו להם ילדים. "הם קראו לי הגברת חסרת הילדים", סיפרה ירמטי. "ניסינו פעמים רבות וראינו אינספור רופאים, לכן זה הרגע המאושר ביותר בחיי".

הגיל שלה טרם אומת, אולם הרופאים טוענים כי היא ניפצה את השיא העולמי. מי שמחזיקה בשיא הרשמי כיום היא מריה דל קרמן בוסדה דה לרה, מספרד, שילדה תאומים בגיל 66 ב-2006. שנתיים לאחר מכן, אישה בת 72 מהודו טענה לכתר, אולם היא לא ניפקה מסמך לידה רשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully