וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע הדקירה בשומרון: "הבן שלי ניסה לגונן עלי - ונדקר"

בבית החולים מאושפז ליבר פרץ בן ה-17 מהדרום שנפצע באורח בינוני מדקירות בגבו לאחר שנכנס עם אביו, שנפצע קל, ועם דודו לכפר עזון לצורך קבלת טיפול שיניים. "ענינו בערבית כדי שיחשוב שאנחנו לא יהודים, אך הוא תקף", סיפר דודו של הנער. דיווח פלסטיני: המחבל הסגיר עצמו

אתר רשמי/שלומי גבאי

בבית החולים מאיר בכפר סבא מאושפז ליבר פרץ בן ה-17 מהדרום שנדקר ונפצע באורח בינוני היום (שבת) בפיגוע כפר עזון שבשומרון. הנער הגיע לכפר עם אביו יוסף בן ה-60 שנדקר ונפצע באורח קל ועם דודו לצורך קבלת טיפול שיניים אצל רופא מקומי. אחיו של האב הפצוע סיפר בבית החולים כי "באנו לטיפול שיניים, ניגש אלינו בחור ושאל אותנו האם אנחנו יהודים. ענינו לו בערבית בכדי שיחשוב שאנחנו לא יהודים ואז הוא הבין שאנחנו יהודים ותקף אותנו".

לדבריו, "רופא השיניים שהיינו אצלו ירד לעזור לנו כשהבין שיש בלאגן". לבית החולים הגיעו חוקרים שמתשאלים את האב". בן ה-60 שנדקר אמר בבית החולים כי "אני מסתכל על המחבל, פתאום אני קולט שיש לו דוקרן ביד. הזהרתי מהר את אחי, עוד לא הספקתי לתפוס לו את היד והוא נתן לי דקירה. הבן שלי פחד עליי, הזיז אותי וקפץ עליו. הילד כנראה קפץ עליו עם הפנים למטה, והוא ניצל את ההזדמנות והתחיל לדקור אותו בגב. אחרי שהוא דקר את הבן שלי הוא זרק את הסכין על הרצפה".

פרץ הוסיף כי "לא האמנתי שזה יכול לקרות אצל הרופא הזה אני מכיר אותו היטב וסומך עליו. אני פוחד רק מאלוהים. יכול להיות שעוד אחזור לרופא הזה, אבל לבד בלי הילדים".

האב שהותקף בכפר עזון שבשומרון. שלומי גבאי
"מישהו דקר אותנו בכפר". יוסף פרץ שנדקר בפיגוע/שלומי גבאי

דובר צה"ל מסר כי מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בפיגוע לאומני. עוד נמסר כי כוחות הביטחון פועלים למעצר המחבל. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי המחבל הסגיר עצמו למנגנוני הביטחון הפלסטינים.

ד"ר ענת בן ארי רופאה כירוגית בית חולים מאיר שטיפלה בפצועים מסרה כי "קיבלנו שני פצועים, אבא ובן, עם פצעי דקירה. האבא במצב קל עם פציעת גפה מבודדת. הבן עם מספר דקירות באזור הגב, בסך הכל במצב בינוני ויציב. יש שתי מערכות מעורבות, אבל זה לא מצריך התערבות כירורגית. הוא מתאשפז כרגע במחלקת טיפול נמרץ ילדים. הוא יישאר לכמה ימים בהשגחה". השניים הובאו על ידי כוח רפואה של צה"ל לחבירה עם צוותי מד"א סמוך למעבר אליהו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפלו ראשוני ופינו אותם לבית החולים מאיר שבכפר סבא.

"חברנו סמוך למעבר אליהו לכוח רפואה של צה"ל שהוציא אלינו שני פצועים", סיפר פרמדיק מד"א איוב רביע. "נער בן 17 בהכרה עם כמה פצעי דקירה בפלג גופו העליון וגבר כבן 60 במצב קל עם פצע דקירה ביד. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותם במצב יציב לבית החולים".

עוד בוואלה!

רכב צבאי נפגע ממטען שהשליך רחפן בגבול עזה; צה"ל תקף בתגובה

לכתבה המלאה
פצועים מדקירה בכפר עזון הובאו למחסום אליהו. צילום מסך
כוחות צה"ל במחסום אליהו, אליו פונו הפצועים, היום/צילום מסך
פצועים מדקירה בכפר עזון הובאו למחסום אליהו. צילום מסך
כוחות צה"ל בעזון, היום/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully