וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה לישראל ויורטה, צה"ל תקף בעזה | כותרות השבת

צה"ל זיהה שיגור שיורט ע"י כיפת ברזל, ובתגובה חיל האוויר תקף תשתיות טרור תת-קרקעיות של חמאס. לאחר שנמלט, מייסד "טלגראס" נעצר באומן ויוסגר לישראל. גבר בן 48 נעצר בחשד לרצח בת זוגו בביתם שבגליל. נתיחת גופתו של אפשטיין העלתה כי הוא התאבד בתאו. חדשות סוף השבוע

ללא קרדיט

רקטה שוגרה לישראל ויורטה; חיל האוויר תקף מנהרות חמאס בעזה

רקטה שוגרה אמש מרצועת עזה לשטח ישראל ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל - כך אישר צה"ל, לאחר שהתרעת צבע אדום נשמעה בשדרות, ביישוב איבים ובקיבוצים אור הנר, ניר עם, ארז וגבים. בתגובה, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של חמאס, בצפון ובמרכז רצועת עזה.

לאחר שנמלט: המשטרה באוקראינה עצרה את מייסד טלגראס

שירותי הביטחון באוקראינה הודיעו כי עצרו את מייסד אפליקציית טלגראס עמוס דב סילבר, לאחר שנמלט אתמול לפני הסגרתו לישראל. על פי הודעה שפרסם שירות הביטחון באוקראינה, נעצרו שלושה מאנשי השירות שנחשדו בסיוע לסילבר.

מותו של אפשטיין: נתיחת הגופה מראה כי הוא התאבד בתלייה

נתיחת גופתו של ג'פרי אפשטיין, המיליארדר היהודי שהואשם בסחר בנערות, העלתה כי הוא התאבד בתאו בתלייה - כך הודיעה הלילה חוקרת מקרי המוות הראשית בניו יורק, ברברה סמפסון. דוברת משרדה, אג'ה וורת'י-דיוויס, הודיעה כי "אנחנו שולחים את הקביעה הסופית בתוך זמן קצר מאוד. זוהי התאבדות בתלייה".

עוד בוואלה!

ואז נשלפה חוברת המטרות הסודית: "לא זוכר שהפצצנו 'מטרת דיונה' בעזה"

לכתבה המלאה

פיגוע הדריסה: המחבל היה כלוא בגין טרור; דרס ברכב גנוב

חקירה ראשונית של פיגוע הדריסה אמש בגוש עציון, מלמדת כי המחבל שדרס שני אחים ופצע אותם קשה ובינוני היה כלוא בישראל בין השנים 2015-2014 בגין עבירות טרור. עוד עלה כי הוא דרס את האחים תושבי אלעזר ברכב אותו גנב, בעל לוחית רישוי ישראלית. המשטרה פרסמה את תיעוד הפיגוע, בו נראה המחבל דוהר לעבר התחנה, דורס את השניים - ומתהפך.

חשד לרצח בצפון: בת 35 נדקרה למוות על ידי בעלה בגליל המערבי

המשטרה עצרה היום גבר בן 48 החשוד ברצח את אשתו בת ה-35, אם לחמישה ילדים, בג'דיידה מכר שבגליל. צוותים רפואיים של "חיאן" הגיעו למקום בעקבות דיווח על מקרה אלימות בכפר. בהגעת צוות טיפול נמרץ נמצאה האישה מוטלת בביתה בין השירותים לחדר השינה, מתבוססת בשלולית דם עם כמה דקירות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים.

נסראללה: "אם צה"ל ייכנס ללבנון, ישראל תצפה בהשמדתו בשידור"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר אמש כי אם צה"ל ייכנס שוב ללבנון, הישראלים יצפו בשידור ישיר של השמדת כוחותיו. ראש ארגון הטרור אמר את הדברים בנאום לציון יום השנה ה-13 ל"ניצחון" במלחמת לבנון השנייה. נסראללה הוסיף כי "מלחמת יולי 2006 חשפה את האמת ובכיריה של ישראל הודו שהעורף אינו מוכן למלחמה". הוא התייחס לפיגועים האחרונים שהתרחשו בישראל ואמר כי "ציר ההתנגדות הולך ומסלים וכך גם הפיגועים הפלסטינים בגדה, ברצועת עזה ובירושלים".

בגלל אי ציות לרמזור: רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים בצפון

עמראן גדבאן, רוכב אופנוע בן 21 מכפר אבו סנאן בגליל המערבי, נהרג הלילה בתאונת דרכים בצומת כאבול שבכביש 70. במהלך התאונה, אירעה התנגשות בין האופנוע לבין מכונית פרטית בעקבות אי ציות לרמזור בצומת. הצעיר פונה על ידי צוות נט"ן אלזהראוי לחדר ההלם במרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשהוא מורדם ומונשם, שם בהמשך נקבע מותו.

בן שלוש טבע בבריכה פרטית בצימר ברמת הגולן; מצבו קשה

פעוט בן שלוש נפגע היום באורח קשה לאחר שטבע בבריכה פרטית בצימר ביישוב חד נס שבמועצה אזורית גולן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני לאחר שבני המשפחה החלו בפעולות החייאה בתדרוך טלפוני של מד"א ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא מורדם ומונשם.

טראמפ על ביטול ביקור חברת הקונגרס: "ישראל פעלה כראוי"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ הלילה בחשבון הטוויטר שלו כי ישראל פעלה כראוי בנוגע לביקורה של חברת הקונגרס הדמוקרטית ראשידה טאליב בישראל, שאותו היא ביטלה אמש. לדבריו, "ישראל נהגה בנחמדות ובכבוד כשאפשרה לחברת הקונגרס טאליב לבקר את 'סבתה'. ברגע שהיא קיבלה לכך אישור, היא דבקה בעמדתה והצהירה בפומבי שלא תבקר בישראל. ייתכן שהכול היה משחק מכור?".

"לא חוקיים": ארה"ב הוציאה צו לתפיסת המכלית האיראנית

משרד המשפטים האמריקני חשף הלילה כי הוצא צו לתפיסתה של המכלית האיראנית שנעצרה על ידי הצי הבריטי בחודש שעבר, יום אחרי שבית המשפט בגיברלטר אישר את שחרורה. זאת, במקביל לדיווחים איראניים שלפיהם המכלית "גרייס 1" החלה בהכנות להפלגה בחזרה לים התיכון לאחר סכסוך דיפלומטי הנמשך בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully