וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "אם צה"ל ייכנס ללבנון, ישראל תצפה בהשמדתו בשידור"

גיא אלסטר ויפעת רונברג

16.8.2019 / 20:47

מזכ"ל חיזבאללה אמר את הדברים בנאום לציון יום השנה ה-13 ל"ניצחון" במלחמת לבנון השנייה. הוא התייחס לפיגועים האחרונים שהתרחשו בישראל ואמר כי "ציר ההתנגדות הולך ומסלים וכך גם הפיגועים הפלסטינים בגדה, ברצועת עזה ובירושלים"

רויטרס

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שישי) כי אם צה"ל ייכנס שוב ללבנון, הישראלים יצפו בשידור ישיר של השמדת כוחותיו. ראש ארגון הטרור אמר את הדברים בנאום לציון יום השנה ה-13 ל"ניצחון" במלחמת לבנון השנייה. נסראללה הוסיף כי "מלחמת יולי 2006 חשפה את האמת ובכיריה של ישראל הודו שהעורף אינו מוכן למלחמה".

הוא התייחס לפיגועים האחרונים שהתרחשו בישראל ואמר כי "ציר ההתנגדות הולך ומסלים וכך גם הפיגועים הפלסטינים בגדה, ברצועת עזה ובירושלים".

"אנחנו גאים שאנחנו חלק מציר ההתנגדות שניתן להסתמך עליו במניעת מלחמות, אנחנו חלק מהציר שמונע מלחמה ולא הציר שמקדם מלחמה באזור", הוסיף ראש ארגון הטרור. בעניין המתיחות באזור המפרץ אמר כי "אנחנו נמצאים לפני הישג אמיתי לאור דעיכת הדיבורים והרעש האמריקני על מלחמה נגד איראן. הרפובליקה האסלמית הוכיחה שיש לה אומץ וההוכחה היא הפלת המל"ט האמריקני וההשתלטות על המכלית הבריטית. מלחמה על איראן פירושה מלחמה נגד כל ציר ההתנגדות וכל האזור יבער".

חסן נסראללה בנאום לציון יום השנה ה-13 ל"ניצחון" במלחמת לבנון השנייה, 16 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
נאומו של נסראללה מוקרן לקהל על מסך/עיבוד תמונה

מזכ"ל הארגון השיעי הקיצוני אמר בנאומו כי לתפיסתו, מלחמת לבנון השנייה "לא היתה נגד ישראל בלבד, אלא ישראל היתה רק כלי בה. המלחמה היתה מלחמה משלימה לתקיפה האמריקנית באפגניסטן ועיראק. ישראל יכלה להסתפק בתגובה ביום הראשון למלחמה, עם חטיפת החיילים, אולם אמריקה הובילה אותה למלחמה. מטרת המלחמה הייתה להפיל את ההתנגדות בלבנון, פלסטין, עיראק ומשטר אסד ולבודד את איראן. מלחמת יולי 2006 עצרה אך ורק מסיבה אחת, והיא שהאמריקנים והישראלים הבינו את כישלונם".

עוד אמר נסראללה כי "אם ישראל היתה ממשיכה להילחם, היא יודעת שהיתה מגיעה לאסון עצום. חלק ממנהיגי ההתנגדות סירבו להפסקת אש כי היו בטוחים שישיגו תוצאות עצומות, המצב ההומניטרי והחברתי ביולי 2006 כפה עלינו לקבל את הפסקת המלחמה".

בחודש שעבר אמר מזכ"ל חיזבאללה כי ביכולותיו של הארגון לזעזע את העורף בישראל. "אנו יכולים לפגוע בכל שטח בישראל, כולל אילת", אמר. ראש ארגון הטרור השיעי מסר את הדברים בריאיון לרשת אל-מנאר הלבנונית. "בשנת 2006 היו לארגון יכולות הגנתיות אולם היום יש לחיזבאללה כוח התקפי חמוש בנשק איכותי שיכול לזעזע את העורף בישראל".

חסן נסראללה בנאום לציון יום השנה ה-13 ל"ניצחון" במלחמת לבנון השנייה, 16 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
"ישראל יודעת שהייתה מגיעה לאסון עצום", נסראללה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully