וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: בת 35 נדקרה למוות על ידי בעלה בגליל המערבי

17.8.2019 / 22:34

השוטרים שהגיעו לביתם של בני הזוג בכפר ג'דיידה מכר איתרו את אמנה יאסין מתבוססת בדם עם דקירות בפלג גופה העליון, כשהיא ללא רוח חיים. החשוד, בן 48, נעצר בזירה והועבר להמשך חקירה בתחנת עכו, לצד פעילות חוקרי מז"פ במקום

אמנה יאסין, שנרצחה על ידי בעלה בג'דיידה מכר שבגליל. באדיבות המשפחה
אם לחמישה ילדים. אמנה יאסין/באדיבות המשפחה

המשטרה עצרה היום (שבת) גבר בן 48 החשוד ברצח אמנה יאסין אשתו בת ה-35 ואם לחמישה ילדים, בג'דיידה מכר שבגליל. צוותים רפואיים של "חיאן" הגיעו למקום בעקבות דיווח על מקרה אלימות בכפר. בהגעת צוות טיפול נמרץ נמצאה האישה מוטלת בביתה בין השירותים לחדר השינה, מתבוססת בשלולית דם עם כמה דקירות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים.

החשוד נעצר בזירה והוא יועבר להמשך חקירה בתחנת עכו, לצד פעילות חוקרי מז"פ במקום. הגבר אינו בעל עבר פלילי ולא מוכר רקע של אלימות במשפחה. הוא יובא מחר בבוקר לדיון בבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת.

חשד לרצח בג'דיידה מכר. צילום מסך, צילום מסך
שוטרים בזירת הרצח, היום/צילום מסך, צילום מסך

ביום שלישי השבוע נפצע באורח קשה נער בן 17 מירי בג'דיידה מכר. הוא פונה על ידי צוותי רפואה של חיאן למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. בבית החולים הוא הועבר לחדר ההלם כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעה בפלג גופו התחתון.

ח"כ עאידה תומא-סלימאן מסרה בתגובה כי יותר מעשר נשים נרצחו השנה. "נשים נרצחות בהיותן נשים - בביתן, על ידי בני משפחתן - היכן שהן צריכות להרגיש הכי בטוחות. הן לא נרצחות כחלק מסכסוך פלילי, אלא כהמשך של מציאות חייהן האלימה". לדבריה, "ישנו כשל מערכתי של כל גורמי הממשלה הנוגעים בדבר - המשטרה, הרווחה ומערכת החינוך. באוקטובר האחרון הכנסת דחתה את הצעתי לפתוח ועדת חקירה לטיפול ברצח נשים. ממשלת נתניהו התחייבה להעביר תקציב משמעותי לתוכנית למאבק באלימות כנגד נשים, במטרה להשתיק את המחאה הגוברת, אך התקציבים עוד תקועים".

(עדכון ראשון: 15:35)

עוד בוואלה!

ואז נשלפה חוברת המטרות הסודית: "לא זוכר שהפצצנו 'מטרת דיונה' בעזה"

לכתבה המלאה
אישה נדקרה למוות בג'דיידה מכר, 15 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
כוחות משטרה בזירה, היום/עיבוד תמונה
אישה נדקרה למוות בג'דיידה מכר, 15 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
כוחות משטרה בזירה, היום/עיבוד תמונה
אישה נדקרה למוות בג'דיידה מכר, 15 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
צוות רפואי של חיאן שהגיע לזירת הרצח/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully