וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי רקטות נורו מעזה, לוח זכוכית קרס במסעדה בת"א | כותרות השבת

דובר צה"ל אישר כי זוהו שני שיגורים לישראל והרקטות נפלו בשטח פתוח. לוח זכוכית התרסק על סועדים במסעדת סיטארה, פעוט בן שנתיים נפצע בינוני. תינוקות בת שנה במצב קשה לאחר ששרידי סם נמצאו בדמה. נסראללה מאיים: "אנו יכולים לפגוע בכל שטח בישראל". כותרות סוף השבוע

קרדיט: יותם רונן, מקור חדשות אמין

מתיחות בדרום: שתי רקטות שנורו מהרצועה התפוצצו בשטחים פתוחים באשכול

התרעת צבע אדום נשמעה בקיבוצים ניר יצחק וסופה שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור רקטה מהרצועה לעבר ישראל, ובמועצה אזורית אשכול אמרו כי היא נחתה בשטח פתוח. זמן קצר לאחר מכן זוהה שיגור נוסף לעבר המועצה האזורית שער הנגב, אולם מערכת ההתרעה לא הופעלה ביישובים והיא נפלה בשטח פתוח. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לוח זכוכית קרס במסעדה בת"א: פעוט נפצע באורח בינוני

פעוט כבן שנתיים נפצע באורח בינוני ושני גברים ואישה כבני 30 נפצעו קל לאחר שלוח זכוכית קרס על סועדים במסעדת סיטארה הממוקמת במתחם סי אנד סאן ברחוב הרצל רוזנבלום שבצפון תל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים איכילוב בעיר.

תינוקת פונתה במצב קשה לביה"ח וולפסון, שרידי סם נמצאו בדמה

תינוקת כבת שנה פונתה לבית החולים וולפסון שבחולון, כשהיא במצב קשה. בדיקות רפואיות שנערכו עם הגעתה לבית החולים העלו כי בדמה נמצאו שרידי סם. מצבה מוגדר קשה, והצוות הרפואי בבית החולים נלחם על חייה. התינוקת ואמה אינן מצויות ברישומי משרד הפנים בישראל, בעוד שהאב מחזיק בתעודת זהות ישראלית. ההורים עוכבו אתמול לחקירה ולאחר מכן נעצרו.

עוד בוואלה!

"אי הפדופיליה" של אפשטיין

לכתבה המלאה

נסראללה: "ביכולתנו לזעזע את העורף בישראל"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר כי ביכולותיו של הארגון לזעזע את העורף בישראל. "אנו יכולים לפגוע בכל שטח בישראל, כולל אילת", אמר. ראש ארגון הטרור השיעי מסר את הדברים בריאיון לרשת אל-מנאר הלבנונית לציון 13 שנה מאז מלחמת לבנון השנייה. "בשנת 2006 היו לארגון יכולות הגנתיות אולם היום יש לחיזבאללה כוח התקפי חמוש בנשק איכותי שיכול לזעזע את העורף בישראל".

''לצאת מהמים מיד'': הקריאה החריגה למתרחצים בעקבות הסחף החזק

המועצה אזורית חוף הכרמל שבשטחה חופים לא מוכרזים רבים, הזהירה את ציבור המתרחצים לא להיכנס לים בשל סחף חריג. פקחי המועצה סורקים את החופים הלא מוכרזים ומיידעים את המתרחצים להימנע מכניסה למים, בין השאר באמצעות סיורים בכלי רכב ומערכות כריזה. בחופים הלא מוכרזים מדגישים למתרחצים כי כוחות ההצלה יתקשו לתת סיוע במידת הצורך.

בצל המתיחות: המשלחת המצרית עזבה את רצועת עזה

המשלחת הביטחונית המצרית שהגיעה ביום שישי עזבה את רצועת עזה דרך מעבר ארז - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטינים. על פי הדיווחים, המשלחת המשיכה לרמאללה, שם תיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. המשלחת הגיעה לרצועה בין השאר מחשש לקריסת הסכם ההבנות בין ישראל וחמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully