וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממשיכים להילחם על חייה": נעצרו הורי התינוקת שבדמה נמצא סם

13.7.2019 / 9:50

התינוקת שפונתה אתמול במצב קשה לבית החולים וולפסון עדיין מונשמת, אך מראה סימני התעוררות. כמו כן בדיקת CT העידה על פעילות מוחית תקינה. במהלך הלילה המשטרה עצרה את הוריה של התינוקת, ובהמשך יובאו לדיון בהארכת מעצרם

חוקרת בבית החולים וולפסון, תינוקת פונתה לבית החולים במצב קשה עם שירידי סם בדמה. עיבוד תמונה
חוקרת בחדר המיון בוולפסון, אתמול/עיבוד תמונה

מצבה של התינוקת בת השנה שפונתה אתמול לבית החולים וולפסון עם שרידי סמים בדמה מוסיף היום (שבת) להיות קשה, אך יציב. מבית החולים נמסר כי היא עדיין מונשמת, אך מגלה סימני התעוררות. זאת ועוד, בדיקת CT שנערה העלתה פעילות מוחית תקינה. "הצוותים הרפואיים ממשיכים להילחם על חייה של התינוקת", נמסר מבית החולים.

התינוקת פונתה אמש לבית החולים, לאחר שבשעה 16:00 התקבלה הודעה במוקד מד"א על כך שהיא סובלת מחום גבוה. צוות מד"א שהגיע לבית משפחתה בבת ים הבחין באביה ובה ברחוב סמוך לביתם, ממתינים לבואם של הפרמדיקים. רק לאחר בדיקות במיון ילדים התברר כי מדובר בהרעלה מסמים.

התינוקת ואמה אינן מצויות ברישומי משרד הפנים בישראל, בעוד שהאב מחזיק בתעודת זהות ישראלית. ההורים עוכבו אתמול לחקירה ולאחר מכן נעצרו. בכוונת המשטרה להביא את השניים לדיון בהארכת מעצרם בשעות הערב.


לקריאה נוספת:
תינוקת פונתה במצב קשה לביה"ח, שרידי סם נמצאו בדמה

בית חולים וולפסון 13 בינואר 2019. אור רביד, אתר רשמי
הרופאים ממשיכים להילחם על חיי התינוקת. וולפסון/אתר רשמי, אור רביד

"לא ברור עדיין כיצד הסמים הגיעו לדמה של התינוקת", אמר אתמול לוואלה! NEWS גורם בבית החולים. גורם אחר ציין כי בתחילת הבדיקות, המשפחה לא שיתפה פעולה עם הצוות הרפואי. במקביל למאמצי הרופאים, המשטרה פתחה בחקירה לבחינת נסיבות המקרה והוריה של התינוקת נלקחו לחקירה.

"הילדה עדיין בסכנת חיים", אמרהאתמול ד"ר רחלי שיאון-שריד, רופאה מומחית בטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי וולפסון. "צוות רב תחומי הכולל נוירולוגים ומרכז רעלים עבדו על מנת להציל את חיה, מדובר בילדה בת שנה וחודש שהגיעה עם פרכוסים וחום גבוה. בשלב מסוים ראינו שיש לה אישונים מורחבים ולכן נלקחה ממנה דגימת שתן. היא גם נלקחה לסיטי ראש על מנת למצוא דימומים פנימיים וזה נמצא תקין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully