וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת פונתה במצב קשה לביה"ח, שרידי סם נמצאו בדמה

12.7.2019 / 21:24

התינוקת, בת למשפחת תיירים, הובהלה לבית החולים וולפסון בחולון כשהיא מחוסרת הכרה. בדיקות שנערכו בבית החולים העלו כי בדמה קיימים שרידי סם, וכעת היא מאושפת במצב קשה. המשטרה עיכבה לחקירה את הורי תינוקת

חוקרת בבית החולים וולפסון, תינוקת פונתה לבית החולים במצב קשה עם שירידי סם בדמה. עיבוד תמונה
חוקרת המשטרה בבית החולים וולפסון, הערב/עיבוד תמונה

תינוקת כבת שנה פונתה הערב (שישי) לבית החולים וולפסון שבחולון, כשהיא במצב קשה. בדיקות רפואיות שנערכו עם הגעתה לבית החולים העלו כי בדמה נמצאו שרידי סם. התינוקת, בת למשפחת תיירים השוהה בארץ, מונשמת ומורדמת במצב יציב. בשלב זה מצבה מוגדר קשה, והצוות הרפואי בבית החולים נלחם על חייה.

סמוך לשעה 16:00 התקבלה ההודעה במוקד מד"א על התינוקת הסובלת מחום גבוה. הפרמדיקים שהגיעו לבית המשפחה בבת ים, הבחינו באביה ובה ברחוב, בזמן שהמתינו להגעתם. רק לאחר בדיקות במיון ילדים התברר כי מדובר בהרעלה מסמים.

"לא ברור עדיין כיצד הסמים הגיעו לדמה של התינוקת", אמר לוואלה! NEWS גורם בבית החולים. גורם אחר ציין כי בתחילת הבדיקות, המשפחה לא שיתפה פעולה עם הצוות הרפואי. במקביל למאמצי הרופאים, המשטרה פתחה בחקירה לבחינת נסיבות המקרה והוריה של התינוקת נלקחו לחקירה.

"הילדה עדיין בסכנת חיים, כעת היא מורדמת מונשמת ובמצב יציב", אמרה ד"ר רחלי שיאון-שריד, רופאה מומחית בטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי וולפסון. "צוות רב תחומי הכולל נוירולוגים ומרכז רעלים עבדו על מנת להציל את חיה, מדובר בילדה בת שנה וחודש שהגיעה עם פרכוסים וחום גבוה. בשלב מסוים ראינו שיש לה אישונים מורחבים ולכן נלקחה ממנה דגימת שתן. היא גם נלקחה לסיטי ראש על מנת למצוא דימומים פנימיים וזה נמצא תקין".


עוד בוואלה! NEWS:
מתיחות בדרום: רקטה שנורתה מהרצועה התפוצצה בשטח פתוח
אחרי התקרית עם איראן: בריטניה שולחת ספינת קרב נוספת למפרץ

בית חולים וולפסון 13 בינואר 2019. אור רביד, אתר רשמי
התינוקת מאושפזת במצב קשה. בית החולים וולפסון בינואר 2019/אתר רשמי, אור רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully