וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''לצאת מהמים מיד'': הקריאה החריגה למתרחצים בעקבות הסחף החזק

13.7.2019 / 13:15

במועצה האזורית חוף הכרמל התריעו באמצעות סיורים מיוחדים ומערכות כריזה בפני הרוחצים בחופים הלא מוכרזים מפני הים המסוכן לרחצה. ברשויות אחרות חולקו דוחות לרוחצים בחופים ללא מציל. השירות המטאורולוגי הזהיר כי הרחצה בים התיכון אסורה ומסוכנת

צילום: דוברות המועצה האזורית חוף הכרמל

המועצה אזורית חוף הכרמל שבשטחה חופים לא מוכרזים רבים, הזהירה את ציבור המתרחצים לא להיכנס לים בשל סחף חריג. פקחי המועצה סורקים את החופים הלא מוכרזים ומיידעים את המתרחצים להימנע מכניסה למים, בין השאר באמצעות סיורים בכלי רכב ומערכות כריזה. בחופים הלא מוכרזים מדגישים למתרחצים כי כוחות ההצלה יתקשו לתת סיוע במידת הצורך.

גם בחופים באיזור חיפה נרשמה גאות עזה וסחף עז, והרחצה נאסרה למתרחצים. פקחי האזור אף מחלקים דוחות לרוחצים בחופים לא מוכזים. בחופים המוכרזים נאסרה לפרקים הרחצה.

מהשירות המטאורולוגי נמסר כי ישנה אזהרה על ים גבוה ומסוכן לרחצה בים התיכון בשל גובה הגלים שנע בין 100 ס''מ עד 150 ס''מ, והוא נמצא במגמת עלייה.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל המתיחות: המשלחת המצרית עזבה את רצועת עזה
ארדואן לא נרתע מאיומי טראמפ: העסקה עם רוסיה שמרתיחה את ארה"ב
"לא פחות מנס": הארוחה במסעדה היוקרתית הסתיימה בבית החולים

חוף הבונים, 14 במאי 2019. שלומי גבאי
סחף חריג המסכן את המתרחצים. חוף הבונים/שלומי גבאי

אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל הזהיר כי ''בשעות האחרונות אנו עדים לים סוער במיוחד, עם סחף וזרמים חזקים. אני פונה למבקרים בחופים, תגיעו ותהנו מהחופים אך הימנעות היום מכניסה למים והישמעו להוראות פיקוח החופים''.

ע' תושבת זכרון יעקב המבלה כעת בחוף שדות ים של שבמועצה האיזורית חוף הכרמל סיפרה לוואלה! NEWS כי רוב האנשים בחוף נשמעים להוראות ובכלל להגיון ולא נכנסים לים. "רק מעטים במים", מסרה, "הים סוער, בגיאות, והותיר רצועת חול צרה יותר מהרגיל, עליה פזורות מדוזות שנסחפו. לא מראה מלבב פה היום".

עוד בוואלה!

"מחכים שהפושע ייתפס": מקרי הרצח הלא מפוענחים בנצרת עילית

לכתבה המלאה
מדוזה בחוף הים. ShutterStock
"לא מראה מלבב פה היום''. אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully