וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהצתת בית הגננת כרמל מעודה, נחשף שם מפלגת ברק | כותרות השבת

בכיר איראני הזהיר את בריטניה מתגובת טהראן על ההשתלטות על מכלית הנפט במפרץ גיברלטר, יותר מ-5,000 פלסטינים הפגינו בעזה ובפעם השנייה בתוך יומיים: רעידת אדמה חזקה הורגשה בקליפורניה • חדשות סוף השבוע

חשד להצתה בראש העין: גן הילדים שבו נעצרה גננת בחשד להתעללות עלה באש

גן הילדים שבו נעצרה השבוע גננת בחשד להתעללות עלה באש. כמה בתים סמוכים פונו ללא נפגעים, ונבדק חשד להצתה. מכוחות הכיבוי נמסר כי מדובר בבית פרטי שבער, והכבאים פעלו למניעת התפשטות השריפה במקביל לפעולות הכיבוי, קומת הגלריה של הבית קרסה. בני משפחתה של הגננת שנחשדת בהתעללות בפעוטות בפעוטון אמרו כי "הכול קרה בגלל התקשורת, ובגלל ההסתה ברשת". בהמשך הערב נעצר חשוד והובא לחקירה ראשונית.

"דקה והיינו עולים באש": שכני גן הילדים בראש העין התעוררו ללהבות

"פתחתי את הדלת, הכול בער. תפסתי את שתי הנכדות ובחום אימים נמלטנו לרחובות" - כך שחזרה הבוקר שירי מליחי, המתגוררת בקומה הראשונה במבנה גן הילדים "בייבי לאב" שעלה באש בראש העין. "בסביבות השעה חמש השכן העיר אותי בדפיקות וצעק 'שריפה'", סיפרה. "יצאתי עם שתי הילדות מתוך הלהבות. זה עניין של חצי דקה והיינו עולים פה באש".

אהוד ברק חשף את שם מפלגתו החדשה

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חשף הערב (שבת) את שם מפלגתו החדשה - "ישראל דמוקרטית". מחר תעלה המפלגה בקמפיין דיגיטלי. כמו כן, יוצבו שלטי חוצות עם הסלוגן "מדינת נתניהו או מדינת ישראל".

ברק אמר כי "ישראל נמצאת רגע לפני פירוק מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית. רגע לפני שאנחנו מוותרים על כל מי ומה שאנחנו. זה איום אסטרטגי לא פחות מהאיום האיראני. הבחירה של כל אחד ואחת מאיתנו היא בין מדינת ישראל או מדינת נתניהו".

בכיר איראני: על בריטניה לפחד מהתגובה שלנו להשתלטות על המכלית

מוחמד עלי מוסאווי ג'זאיירי, חבר במועצת המומחים של איראן, הזהיר את בריטניה מפני התגובה של טהראן על ההשתלטות על מכלית הנפט במפרץ גיברלטר. ג'זאיירי אמר כי "אני פתוח לומר שבריטניה צריכה לפתח מהתגובה של איראן על ההשתלטות הבלתי חוקית על מכלית הנפט". במקביל, איראן הכחישה דיווחים על תפיסת מכלית נפט בריטית במפרץ הפרסי, וכינתה אותם "מפוברקים". לפי פרסומים בטוויטר, המכלית "פסיפיק וויאג'ר", הנושאת את דגל בריטניה, עצרה בשטח המפרץ הפרסי.

עוד באותו נושא

הצוללת החשאית של רוסיה יצאה מהצללים

לכתבה המלאה

למרות איומי איראן: מכלית הנפט תישאר בידי גיברלטר

בית המשפט העליון בגיברלטר החליט כי המכלית האיראנית, שנתפסה בעקבות חשד כי העבירה נפט לסוריה והפרה את סנקציות האיחוד האירופי, תוחזק בידי הטריטוריה הבריטית ל-14 ימים נוספים. במקביל, ארצות הברית ביקשה לכנס פגישה מיוחדת של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) בנושא ההפרות האיראניות של הסכם הגרעין.

5,000 מפגינים בשלושה מוקדים: 40 פלסטינים נפצעו ברצועת עזה

יותר מ-5,000 פלסטינים משתתפים בשלושה מוקדי הפגנות מול גבול רצועת עזה. המפגינים השליכו מטענים, בקבוקי תבערה ויידו אבנים וכן ניסו לחצות את גדר הגבול. צה"ל בתגובה עשה שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. שלושה חשודים שחצו את הגדר נעצרו והועברו לחקירת כוחות הביטחון, כשעל אחד מהם נתפסה סכין. גורמי צבא ציינו כי הפיקוד הבכיר הנחה את הכוחות להכיל את האירועים ולהימנע מחיכוך.

בפעם השנייה בתוך יומיים: רעידת אדמה חזקה הורגשה בקליפורניה

רעידת אדמה בעוצמה 7.1 הורגשה בדרום קליפורניה, יום לאחר רעידת האדמה החזקה ביותר שהורגשה באזור זה 25 שנה. הרעש הכה כ-17 קילמוטרים צפון-מזרחית לעיר ריד'גקרסט, שם נרשמו כמה מוקדי שריפות. הרשויות מסרו כי באזור פרצו כמה בני אדם נפגעו, וכ-2,000 תושבים נותקו מחשמל.

בת 7 נפצעה קשה בתאונה ליד קריית גת, 4 מבני משפחתה במצב קל-בינוני

ילדה בת שבע נפצעה בתאונת דרכים קשה בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. ארבעה מבני משפחתה של הילדה ששהו עמה בכלי הרכב נפצעו קל-בינוני ופונו אף הם לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully