וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים על תקיפה בסוריה וחשד לרצח בחיפה | כותרות השבת

בתקשורת הסורית דווח כי ישראל תקפה מטרות באזור דמשק. גופת גבר נמצאה בדירה בחיפה. ההכנות לגמר האירוויזיון בתל אביב בעיצומן. ארה"ב הזהירה חברות מטיסה מעל המפרץ הפרסי בצל המתיחות באזור. שערוריית שוחד באוסטריה, ניצחון לשמרנים באוסטרליה. חדשות סוף השבוע

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מטרות באזור דמשק

ישראל תקפה מטרות באזור דמשק שבו יש מחסני נשק של איראן וחיזבאללה וסוללות נ"מ - כך דיווח ארגון הסורי לזכויות אדם, שלפיו פיצוצים עזים הרעידו את אזור אל-כיסווה שבמדרום לדמשק.

לפי דיווחים של סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה, מערכות ההגנה של סוריה יירטו טילים שנורו מכיוון ישראל, באזור שהותקף פעמים רבות. גורם צבאי אמר לסוכנות הידיעות סאנ"א שחלק מהטילים שוגרו מאזור העיר קונטרה.

חשד לרצח בחיפה: גופת גבר נמצאה בדירה עם סימני אלימות

גופת גבר כבן 40 נמצאה היום (שבת) עם סימני אלימות בדירה בחיפה. הגופה אותרה לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על אדם בשנות החמישים לחייו שהולך ברחוב ירדן הסמוך כשעל גופו כתמי דם רבים. ניידות משטרה שסרקו את האזור איתרו את החשוד ותחקרו אותו. הגופה נמצאה בדירה הסמוכה. במשטרה אמרו כי פיקוד התחנה וחוקרי מז"פ נשלחו לזירה וכי זהות הקורבן עדיין לא ידועה.

ברקע המתיחות: ארה"ב הזהירה חברות תעופה מטיסה מעל המפרץ הפרסי

דיפלומטים בארצות הברית הזהירו חברות תעופה מסחריות מטיסה מעל המפרץ הפרסי לאור חשש מ"זיהוי מוטעה". זאת, לאור המתיחות הביטחונית בין ארצות הברית לבין איראן באזור המפרץ. האזהרה מסתמכת על הודעה של רשות התעופה הפדרלית של ארצות הברית שפורסמה ביום חמישי האחרון, לפיה כל כלי הטיס המסחריים הטסים מעל המפרץ הפרסי ומפרץ עומאן צריכים להיות מודעים ל"פעילויות צבאיות מוגברות ומתחים פוליטיים גוברים".

בצל אזהרה זו, שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף אמר היום בריאיון ל"אירנא" כי הוא לא מאמין שתפרוץ מלחמה באזור, שכן טהראן לא מעוניינת בכך ולאף מדינה אין את "האשלייה שהיא יכולה להתעמת עם איראן". לדבריו, "אין מלחמה בגלל שאנחנו לא רוצים מלחמה, ובגלל שלאף אחד לא עלה הרעיון או האשלייה שהם יכולים להתעמת עם איראן באזור".

עוד באותו נושא

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מטרות באזור דמשק

לכתבה המלאה

נטע ברזילי, דנה וקובי מרימי: גמר האירוויזיון 2019 יוצא לדרך

גמר האירוויזיון 2019 במתחם אקספו בתל אביב יחל הערב (שבת) ב-22:00. לגמר הגיעו 26 מדינות שיופיעו בתורן, ובמהלך הערב החגיגי יופיעו גם מדונה, נטע בריזלי ודנה אינטרנשיונל, עידן רייכל, נדב גדג', אילנית ועוד. ביממה האחרונה נערכו שלוש חזרות גנרליות, בהן חזרות צוות השופטים, וההכנות לגמר האירוויזיון בת"א בעיצומן.

עדות העוזרת של מילצ'ן: "נתניהו דרש - עשי מה ששרה אומרת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו דרש מהדס קליין, עוזרתו של ארנון מילצ'ן, לעשות כל מה שרעייתו אומרת - כך עולה מעדותה בתיק 1000 שפורסמה ב"חברת החדשות". על פי העדות, נתניהו אמר לקליין: "שרה אישה מופלאה. שוחטים אותה. תפסיקי להיות בצד של התקשורת. תפסיקי להיות שמאלנית".

חשד לרצח בחיפה: גופת גבר נמצאה בדירה עם סימני אלימות

גבר כבן 40 נמצא ללא רוח חיים בדירה ברחוב הירדן, שבה אותר אדם שעל גופו כתמי דם רבים. החשוד תוחקר על ידי המשטרה ולאחר תחקור נמצאה הגופה בסמוך לאזור. כוחות משטרה בדרכם למקום.

בניגוד לתחזיות הסקרים: השמרנים ניצחו בבחירות באוסטרליה

השמרנים ניצחו היום (שבת) עם יתרון קל בבחירות הכלליות שהתקיימו באוסטרליה, בניגוד לסקרים שניבאו הצלחה לאופוזיציה. הבחירות, שבהן הצביעו מיליוני אוסטרלים, נערכו בצל שני קמפיינים שונים: הקואליציה השמרנית עשתה קמפיין בדגש על הצמיחה הכלכלית של המדינה, והאופוזיציה הבטיחה לנקוט בפעולות בנוגע לשינוי האקלים ורפורמת המיסים.

עם דגלי פלסטין וסוריה: מאות ציינו את הנכבה בחוף דור

מאות מפגינים התאספו בחוף דור לציון הנכבה. ההפגנה התקיימה סמוך לשרידי הכפר טנטורה שנחרב בשנת 1948, ובמהלכה צעדו המשתתפים לעצרת שבה דוברים נשאו נאומים והתקיימה ארוחת איפטאר משותפת לשבירת הצום.

עקב דליפת גז דליק: כבישים נחסמו באזור מפרץ חיפה ובקריית חיים

גז תעשייתי דולף בחיפה, בצומת חלוצי התעשייה-יגאל ידין. אזור הצומת נסגר בהנחיית הכוחות, ואין בשלב זה הנחיות או הוראות מיוחדות לציבור. נחסמו כבישים ביזור קריית חיים ומפרץ חיפה וכבאיות נפרשו בכוננות. צוותי כוחות כיבוי והצלה, משטרה, המשרד להגנת הסביבה, איגוד ערים לאיכות סביבה חיפה ועיריית חיפה, מטפלים מאז שעות הלילה ב דליפת הגז בשעות האחרונות.

היסטוריה באסיה: הפרלמנט בטייוואן אישר נישואים חד-מיניים

טייוואן הפכה להיות המדינה הראשונה באסיה לאשר נישואים חד-מיניים בהצבעה שהתקיימה בפרלמנט. מאות תומכי זכויות קהילת הלהט"ב התאספו מול בניין הפרלמנט תחת הגשם בבירה, טאיפיי, ופרצו בקריאות שמחה עם ההכרזה על אישור החוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully