וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחיפה: גופת גבר נמצאה בדירה עם סימני אלימות

19.5.2019 / 1:24

גבר כבן 40 נמצא כפות וללא רוח חיים בדירה בה ברחוב הירדן, ועליו סימני אלימות קשים. בסמוך, המשטרה עצרה את בעל הדירה כבן 50 כחשוד ברצח. שכניו: "בהלם, הוא אדם שקט ולא אלים בכלל". מחר יובא בפני שופט. נסיבות האירוע נחקרות

ללא קרדיט

גופת גבר כבן 40 נמצאה אתמול (שבת) עם סימני אלימות בדירה בחיפה. הגופה אותרה לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על אדם בשנות ה-50 לחייו שהולך ברחוב ירדן הסמוך כשעל גופו כתמי דם רבים. ניידות משטרה שסרקו את האזור איתרו את החשוד ותחקרו אותו. הגופה נמצאה בדירה הסמוכה. במשטרה אמרו כי פיקוד התחנה וחוקרי מז"פ נשלחו לזירה וכי זהות הקורבן עדיין לא ידועה.

המשטרה עצרה את האדם החשוד שבעקבותיו אותרה הגופה. מבירור ראשוני עולה כי העצור הוא בעל הדירה שבקומה השלישית של הבית המשותף בן שלוש הקומות שעבר לגור בדירה לפני כשנה לאחר ששיפץ אותה. עוד עלה כי הוא חי בגפו ומתפרנס מעבודות ניקיון. הנרצח היה מוכר כמי שעבד בעבודות מזדמנות.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן ממשיך לחדד עמדות: "חייבת להיות הסכמה עם רה"מ על עזה"
יחידות נגד חידות: מה יעשו הכוחות המיוחדים של צה"ל במלחמה הבאה?
ברקע המתיחות: ארה"ב הזהירה חברות תעופה מטיסה מעל המפרץ הפרסי

זירת הרצח בחיפה גבר בשנות הארבעים לחייו אותר עם סימני  אלימות. דוברות משטרה, אתר רשמי
זהות הקורבן טרם התבררה. זירת הרצח בחיפה, הערב/אתר רשמי, דוברות משטרה

לזירה הגיעו מפקד מרחב אשר במחוז חוף, תת-ניצב בני אבליה, מפקד היחידה המרכזית של מחוז חוף ניצב-משנה אלי מגן ומפקד תחנת חיפה, ניצב-משנה אמיר גולדשטיין. בתום סיור והערכת מצב שהתקיימה ברחבת החניה הקטנה שבחזית הבניין הם עזבו. מאוחר יותר מסרו הבכירים כי החקירה הוטלה על הימ"ר.

גופתו של הנרצח תשלח למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. אחד מגורמי החקירה במקום אמר כי "מדובר בתיק פתור". עכשיו נותר למשטרה לאסוף את הראיות שיספקו הפרקליטות בהכנת כתב אישום. את הגבר העצור יביאו מחר בפני שופט בבית משפט השלום בעיר.

עוד באותו נושא

שכני הנרצחת מחולון על מעצר החשוד: "כולם ידעו שהאיש הזה מסוכן"

לכתבה המלאה
זירת הרצח בחיפה, 18 במאי 2019. יואב איתיאל
זירת הרצח, הערב/יואב איתיאל

השכנים ברחוב סיפרו כי הנרצח היה מי שתקופה ארוכה נהג להסתובב ברחוב ובחודש שעבר אסף אותו בעל הדירה לביתו. שכנה אחרת סיפרה כי לפני יומיים הודיע בעל הדירה לדייר שלו כי אין לו יותר אפשרות לארח אותו ועל רקע זה התעוררה מתיחות ביניהם.

השכנה בבניין סיפרה כי ''אני בהלם'' כנשאלה על החשוד. "מדובר באדם שקט, חביב, לא אלים בכלל, שניסה תקופה ארוכה לשקם את עצמו כלכלית בעקבות גירושים קשים ולא הצליח". עוד הוסיפה השכנה, ''אולי היו לו בעיות שתיה אבל להבנתי זה היה נחלת העבר". השכנים בבניין העידו כי לא שמעו דבר עד שהגיעה המשטרה.

חובש בכיר במד''א, סאלח בדרייה, שהגיע לזירה סיפר כי "כשהגענו למקום חברנו למשטרה שנכנסו לדירה. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 19:04)

זירת הרצח בחיפה, 18 במאי 2019. יואב איתיאל
כוחות משטרה בזירת הרצח, הערב/יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully